SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki rower?

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2648

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12
Witam,
Z rowerami mam tyle wspólnego, że w wakacje śmigam po ścieżkach rowerowych po trójmieście.
Rower do miasta mam, ale jest typowo miejskim rowerem a ja ostatnio odkryłam w sobie jakąś wyższą potrzebę jazdy po lesie i poczucia trochę adrenaliny ;)
Tak czy inaczej chciałabym kupić rower taki do lasu ;)
Jestem totalnym amatorem i nie mam pojęcia o rowerach.
Mogę przekazać na ten cel 2000 zł. Chciałabym żeby był to jakiś przyzwoity rower. Mam rower miejski firmy mongoose i się dobrze sprawuje.
Dziękuję, Dorota ;D

Latać każdy może ;)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1210 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19125
wydaje mnie się, że ma lepsze wyposażenie np przerzutki, korba (chcesz wiedzieć co konkretnie, poszukaj w necie) i jak dla mnie wizualnie jest ładniejszy

"życie idioty to nie bułka z masłem"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 196 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3288
mogła byś opisać bardziej precyzyjnie czy masz zamiar na nim skakac czy tylko smigac po lesie czy moze jakies inne ciekawe pomysły masz? i przedewszystkim- nowy czy używka?

Get Big Or Die Trying...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12
Raczej tylko jeździć po lesie, ale jakieś małe skoki też pewnie wchodzą w grę ;)