SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Głupota ludzka %-)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2586

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
Teraz juz wie mczemu niektorzy odemnie z silki tak nie rosną

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
Kolejna mądra dieta jedna z wielu:

to takk .. produkty jakie posiadam to : ryz , czasami piers , twaróg , szynka drobiowa.. makaron , ryba w puszczce *(makrela,tunczyk)

nie wiem czy dobrze sie odrzywiam\ ^^

rano 7;30 200g twarogu + chleb pszenny + szynka

przed treningiem ryz sos
po tez ryz albo gainer nie wiem czy dobrze robie ale łatam dziury gainerem
na noc ryba z chlebem ;p

Na tym sie nawet dobrze Ku*y nie da zrobic a co dopiero masy

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 68 Napisanych postów 6262 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 25443
gdzie to piszą?

życie jest za krótkie żeby byc małym



http://www.sfd.pl/Rola_tłuszczy_-_art_by_szoho-t185012.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
nie mozna podawac linkow do innych for. jak bym mogł to bym podał info.e-kulturystyka.www

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.