SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DZIŚ (PIĄTEK) WŁĄCZAMY NATIONAL GEOGRAPHIC!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13416

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1037 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 65298
troche sie dziwie po niektorych komentarzach
ale wedlug was jak mialby wygladac naprawde wiarygodny film na temat saa? i co powinno byc w nim ukazane ?
sam w temacie jestem zielony. dopiero planuje start z saa wiec jeszcze tak tego dokladnie nie pojmuje roznych spraw na ten temat
ale tak juz z ciekawosci pytam

Na co mnie stać w swoim życiu osiągnę
A czy przed Bogiem zdążę tego naprawdę nie wiem
Niejeden mówił martw się sam za siebie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 85 Napisanych postów 14048 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 165707
ja juz zaproponowalem stworzenie rzetelnego dokumentu, ktory pokazywalby brutalna prawde o sterydach. nawet tytul juz jest - trzeba tylko producenta zalatwic. obsade wybierzemy na forum, droga castingu rzeczy jasna.

STERYDY = ŚMIERĆ

adin, dwa, tri .... tolka spakojna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miczelx ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 907 Napisanych postów 35146 Wiek 84 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 814700
Ja na narratora

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1037 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 65298
to widze ze szykuje sie super produkcja

Na co mnie stać w swoim życiu osiągnę
A czy przed Bogiem zdążę tego naprawdę nie wiem
Niejeden mówił martw się sam za siebie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 102065