SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cos z mocnym pyerdolnieciem na oboz - pobodzacz

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1595

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 151 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6438
Jestem uczniem szkoly wojskowo-sportowej, kazdy ze szkoly jedzie na ten oboz, nawet dziewczyny, bo tam beda rozdawane swiadectwa ukonczenia 1 klasy liceum
Tez myslalem nad kofa w tabsach, ale wole tamten wynalazek olimpu, mialem 1 ampulke na wyprobowanie.
Carbo ok, bialko odpada, zamiast izotonikow biore wode muszynianke, bo ma duzy stopien mineralizacji, bcaa moze jak mi starczy kasy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2595 Napisanych postów 5124 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 78398
Jeśli masz kasę to może przydatnym byłby plecak do biegania z wbudowanym pojemnikiem na wode?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 151 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6438
po 1 - Ludzie, 3h biegu to nie jest porownanie. Jezeli ktos z was zakladal op-1 i maski gazowe, zrobil 100 pompek wie o co mi chodzi, bedzie gorzej niz w piecu, gornicy pala 4k kcal, my w tym upale (jezeli bedzie pogoda) bedziemy sie pocic jak swinie nikt chyba tego pod uwage nie bierze. Chyba kazdy mysli, ze to wypoczynek bedzie.
Plecak mam juz kupiony, woda tam bedzie dostepna, nie wiem dlaczego nam kazali wziasc jeszcze wiecej ze soba...
Ten z wbudowanym pojemnikiem to zly pomysl, bo bym musial to gdzies wylac. Na filmie widzialem jak pakowali piasek do plecakow i sie z tym czolgali, ja nie chce dodatkowych kg.
Temat uwazam za zakonczony, wybralem suple, ktore beda mi potrzebne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 1874 Wiek 49 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 15320
Przebiec maraton w 3h to nie to samo co pobiegać sobie 3h.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie