SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ból śródstopia od ponad roku!Pomocy !

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7055

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8
Gram w piłkę od ponad 8 lat tak na poważnie i od roku po ciężkim obozie pojawił się ból śródstopia w prawej stopie.Na początku wydawało mi się że jest to stłuczenie zwykłe ale ból nie daje mi spać do dziś;/
Zrobiłem prześwietlenie stopy kilkakrotnie i nie ma żadnego złamania.
Miałem również badanie skopijne na którym cały kręgosłup miednica kolana i stopy są symetryczne i nie mają wad.Natomiast badanie USG wykryło lekki stan zapalny i wydobywanie sie maziówki z kości stępu i lekkie zwapnienia.
Byłem już u ponad 10 lekarzy z różnych dziedzin którzy nie potrafią powiedzieć co mi jest.
Ścięgna nie są uszkodzone i przepływ krwi też miałem badany i jest dobry w obu stopach.
Ból często promieniuje od dolnej części stopy do górnej aż do samej pachwiny i jest nie do wytrzymania, przez co biorę już długi czas sporą ilość leków przeciwbólowych Jeśli ktoś może mi pomóc albo wie coś na ten temat proszę o odpowiedz albo o kontakt. gg 1158984
Pozdrawiam. Mateusz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8
Zapomniałem dodać że maści okłady ani żadne zabiegi fizjoterapeutyczne jakich miałem sporo i na dobrym sprzęcie do tej pory nie pomogły. Przerwę w grze mam już od pół roku;/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8