SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

AMP w TS pytania...

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2695

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 509 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 21391
witam, mam pytanie jak to jest z tymi akademickimi mistrzostwami polski i ogólnie każdymi akademickimi zawodami w TS, otóż chciałbym postartować ale no właśnie... czy uczelnia, na której studiuje musi mieć zarejestrowaną jakąś sekcję, która należy do PZKFiTS? czy poprostu mogę startować "prywatnie" jednocześnie reprezentując swoją uczelnię? studiuję w Opolu wychowanie fizyczne na politechnice opolskiej, siłka jest konkretna, widzę, że mają także jakieś sukcesy w zawodach na ławeczce uczelnianych (jakieś mistrzostwa śląska itd). i kolejne pytanie, do kogo uderzyć jeśli chciałbym startować? dziekan? bo trenerów to jako tako tam nie ma, nie ma właśnie chyba sekcji TS, może poprostu do instruktorów, którzy tam prowadzą zajęcia? i jak to jest na takich zawodach, startuje się w koszulkach, kaftanach i pełnym sprzęcie? (nigdy w czymś takim nie trenowałem)

a i jak widzicie szanse, wiek-w tym roku będzie 20, waga około 85/86kg wyniki siad 200 (pełny), martwy 220/30 (w paskach ale spokojnie chwyt też jakoś nie kuleje) i ławka koło 120

sory za jakieś literówki itd i prosze o szybką odpowiedź, pozdro ;)

Zmieniony przez - mistrzu_2 w dniu 2010-05-05 10:13:25

Zmieniony przez - mistrzu_2 w dniu 2010-05-05 10:16:46
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Senegroth POWERLIFTING
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 9543 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 61854