SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

29.09.2011 - Faftaq - Podstawy planowania indywidualnych programów żywieniowych

temat działu:

Aktualności - Kulturystyka i Fitness

Ilość wyświetleń tematu: 17259

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 68
faftaq to bardzo dobrze wypowiadający się człowiek, bez podróbek, bez obiajania w bawełnę .
No i ta sprawa tłuszczy okołotreningowo , bardzo odważne zdania !!!

Dobry dla dobrych

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1417 Napisanych postów 35562 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 150829
Drygi16 - dzięki,

odpowiadam:

1 - Interesuję się dietetyką, więc mogę ją polecić tym osobą które przejawiają podobne zainteresowania. A czy na takiej czy innej uczelni - to już wypowiadać się nie będę. Sam studiuję w prywatnej szkole, mam za sobą już przygodę na uczelni państwowej (zupełnie inny kierunek), wydawało mi się, że uczelnia prywatna jest opcją bardziej przyjazną dla studenta. W praktyce jednak znaczną część wiedzy którą udało mi się zdobyć - zawdzięczam poszukiwaniom na własną rękę.

2 - To zależy do jakich posiłków. Do sałatek warzywnych polecam sosy na bazie oliwy, czy oliwy i octu jak choćby sos winegret. Do dań pieczonych - marynaty, do dań na słodko sosy na bazie zmiksowanych owoców z odżywką białkową. Przepisów nie będę podawać na dania, bo to nie jest odpowiedni temat.

3 - nie wiem co miałem wtedy na myśli (nie przytoczyłeś wątku), ale w diecie znaleźć się moze miejsce na wszelkie odmiany ryżu. Ja preferuję basmati.

4 - zależy jakich warzyw i w jakich ilościach. Np ziemniaki, czy bataty w posiłku potreningowym - to opcja wręcz wymarzona, fasola - już mniej.