SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sprzedam tanio obry laptop!

temat działu:

Targowisko

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1033

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2595 Napisanych postów 5124 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 78398








Witam!
Sprzedam tanio dobry laptop!!!
Od razu napiszę, że wadą jest fakt że nie działa kilka klawiszy. Dane kompa:
- procesor Intel Pentium 1,8 GHZ
- 512 RAM
- 15' wielkość
- dysk 40 GB

Klawisze te podobno idzie naprawić ale ja jestem zielony i wolę się w to nie bawić.
Komp trzyma na baterii dosyć dlugo, ale dokładnego czasu nie testowałem. Chodzi sprawnie, idealny do filmów, programów oraz internetu.


GRATIS (!) dodaję klawiaturę zwykłą do podłączenia na USB oraz kartę sieciową (sama karta dedykowana do tego kosztowała mnie 70 zł!). Gratis jeszcze dodam torbę na ramię a niech jest komplet

Klawisze te nie są wadą gdyż po pierwsze jeśli ktoś na tym się zna to można naprawić, po drugie do użytku domowego dadaję klawiaturę, po trzecie, jeśli ktoś przenosi laptopa zawsze można skorzystać z trybu klawiatury ekranowej.

Na terenie miast Górnego Śląska mogę zupełnie gratis podrzucić.
Mogę też wysłać pocztą polską (ceny musiałbym sprawdzić, albo po wpłacie na konto wysłać kurierem za 25 zł.)

Serdecznie polecam, możliwe allegro.

Jest to HP Evo

CENA 400 zł.

Brak widocznych bad pixeli.

Zmieniony przez - tomaszS w dniu 2011-06-14 21:19:54
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2595 Napisanych postów 5124 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 78398