SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Przerwa z kreatyna.Co kupic?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 925

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1582 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 108109
Witam!!

Zakonczyłem własnie cykl no-shotgun mono + NItroII(połowa puchy)i robie sobie przerwe. Pytanko co brac w przerwie..Wiadomo opcji jest kupe... cos do 200-220zł.

Myslałem nad aakg albo samej cytrulinie,white flood?

aha i czy jak biore białko z VITALMAX protein 82 i jest tam 3g kreatyny. przeszkadzac bedzie czy moze byc?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 474 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5522
tej kreatyny jest tam tyle co nic.. ilosc pomijalna raczej.. a co do reszty niech doswiadczeni bardziej wypowiedza ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1582 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 108109
Opcji jest kupe. Przydłoby sie tez białko i gainer. Białko z odzywek biore ok 2xdziennie i 1raz gainera.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1738 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19635
Kup AAKG z Treca, masz tam fajny mix z cytruliną, no i cena jest dosyć ciekawa...

EKSPERT W DZIALE ODŻYWKI, SUPLEMENTY...
http://www.sfd.pl/Przepisy_na_odżywcze_napoje...-t334568.html --> Przepisy na odżywcze napoje

http://www.sfd.pl/Raz_na_zawsze_koniec_z_rozstępami...-t335399.html -- > Koniec z rozstępami

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1582 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 108109
a co do tego bialka? mozna brac? czy zakupic cos innego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 6212 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 49212
mozna brac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 22971 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 91855
np nectara syntraxa

z pompujących zależnie ile masz kasy, możesz to trecowe aakg, albo tego floda

może spalacza do tego? aeroby delikatnie, wtedy aminkami uzupełnisz

oraz standardowo chela mzb,o3,wit
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 731 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11986
Jeśli wolisz mieć pewność to nie bierz tego Vitalmaxa. Weź np. Kaizena 100% whey protein

No one likes us.. we don't care

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 22971 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 91855
z drugiej str można po prostu jakieś wpc.
albo jakiś mix.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1582 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 108109
No z kasa tak jak napisałem. ale niestety na białko Kaizena i aakg nie styka. Myslalem o jetfuel. skladowo fajny i pobudzenie na treningu by było zamiast tego floda. No i taniej oczywiscie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1582 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 108109
Panowie zamowiłem sobie gainerka i białko i teraz zastanawiam sie nad aakg czy moze kreatyna. wczesniejszy cykl jak pisałem mono i nitro II. tylko ze cykl przeporwadzony bardzo kiepsko. Przez mature itp kreayne raz brałem raz nie..mono zjadłem ok 150g i nitroII moze poł puszki. Teraz leci 2tyg przerwy. MOzna wziac kratyne czy raczej przerwa dalej? Cykl był kiepsko przeprowadzony
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie o nitrobolon

Następny temat

Od ilu lat mozna brac kreatyne?