SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Nocne treningi

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 340

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5
Witam,

4 razy w tygodniu prowadzę treningi hokeja na lodzie ( również sam trenuję) , treningi kończą się o 24 zanim się ogarnę i wrócę do domu jest przed 1 a o 6 wstaję do roboty. Brak snu mega słabo wpływa na moje samopoczucie no ale trzeba to trzeba, teraz dodaję jeszcze do tego 11 km do roboty na rowerze w jedną stronę, chciałbym jeszcze siłkę bo się czuję mega słaby ale nie wiem czy ma to sens?

Główne pytanie : czy mogę o 1 w nocy wypić białko?

I co poradzicie na taki plan zajęć? Wtorki, środy, czwartki, niedziele nocne treningi.

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 813 Napisanych postów 10888 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 167135
Rozpisz całą dietę i wrzuć w formie : http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ.-t922822.html 
Ja polecam robić np budyń kleik ryżowy + wpc + owoc + orzechy lekkie zjesz sobie i możesz iść lulać.

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie

Moje zmagania zapraszam :
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467-s3.html#post-18313623 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5
Jutro postaram się zrobić, dzisiaj nadrobiam już braki snu.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5
A i mam 177 cm waga 83 wiec chciabzm troche stracic tusycyzkuł=
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5
Diety stałej nie trzymam niestety, jadlem sporo slodyczy i fasfoodow. Teraz jem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5
6 30 snidania- płatki z jogurtem i owocami, kaszka manna naturalna z owocami, sporadycznie chleb z szynką

do pracy zabieram jakies warzywa i kurczaki gotowane lub na grilowej

o koło 17 obiad salatka albo zupa troche ryby albo mięsa.

potem mam te wieczorne treningi i nie wiem co jesc zeby nie przytyc, zeby nie zniknely mi mięsnie z nog calkowicie :D zapisalem sie na silke bede chodzil 3 4 razy w tygodniu wiec nie ma ziewania
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 13
Ja z kolei chdze na siłownie w nocy. Kończę koło 24. Odkąd zacząłem ćwiczyć w nocy to zacząłem zdecydowanie lepiej spać.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja

Następny temat

Pytanie o ilość kalorii/składników

8 błędów, które być może popełniasz na siłowni 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Cytrulina wspomaga anabolizm! Cytrulina wspomaga anabolizm! Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Migdałowe Ferrero Migdałowe Ferrero Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa