SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

JarekSFD trenuje

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 20201

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
1 stycznia 2017:
- waga na czczo: 102,1 kg
- obwód pasa na wysokości pępka na czczo: 97,5 cm

8 stycznia 2017:
- waga na czczo: 98,8 kg
- obwód pasa na wysokości pępka na czczo: 95,8 cm

15 stycznia 2017:
- waga na czczo: 95,4 kg
- obwód pasa na wysokości pępka na czczo: 94,5 cm

Komentarz zbędny Lecimy z tym dalej!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12139 Napisanych postów 30548 Wiek 75 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1131067
Komentarz musi być!
Nie znam się!
Wyniki masz jak w programach o ekstremalnym odchudzaniu na TLC.

Fanslaska jak tu wpadnie to będzie zadziwiony bardziej ode mnie.

Trochę za szybko to idzie.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
ojan
Komentarz musi być!
Nie znam się!
Wyniki masz jak w programach o ekstremalnym odchudzaniu na TLC.

Fanslaska jak tu wpadnie to będzie zadziwiony bardziej ode mnie.

Trochę za szybko to idzie.
Myślę, że od teraz pójdzie już tylko tłuszcz, gdzieś do 1 kg tygodniowo. Po świętach byłem jak balon, retencję miałem ogromną z obżarstwa, więc tym tłumaczę taki stan rzeczy. Za tydzień kolejne pomiary i powinien być tylko 1 kg mniej.

Nie lubię wolnych redukcji na niskim deficycie rzędu -200 kcal, szybko się wtedy wypalam i nudzę tym. Wychodzę z założenia, że skoro mój organizm jest w stanie w ciągu dnia uwolnić około 1100 kcal z tkanki tłuszczowej, to trzeba go do tego zmobilizować. Uważam, że właśnie mniej więcej taki mam deficyt tj. około 1000 kcal.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert