SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Co na wzmożenie regeneracji i odnowy sił po treningu

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1556

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
v3gas ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 6008 Wiek 9 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 38237
preparat witaminowo-mineralny to dobra rzecz...jest bardziej kompleksowy /przynajmniej teoretycznie/..jednak 'skladniki' mozna koopic oddzielnie /jak u ciebie/...uwazaj z witaminami rozpooszczalnymi w tlooszczach...jesli spozywasz tran..to wit 'a' i 'd'..sa raczej zbedene
dodatkowo dokoop witamine 'c'..oraz 'b-complex'..mozesz tez dodac cynk /jesli koopisz zma..nie bierz oddzielnie cynku i magnezu/

jednak pamietaj...najistotniejszym zroodlem witamin i mienraloow sa natooralne prododookty...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7994 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 70811
dlatego w mojej diecie są codziennie jajka , dokładnie 3 dziennie
sądzisz że jeśli je spożywam to potrzeboje jakies dodatkowe preparaty witaminowe?

a co do tego tranu to napisałem że w tym tranie są te witaminy a i d

Kudowa Zdrój noclegi hotele http://www.kudowazdroj.net 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
v3gas ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 6008 Wiek 9 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 38237
jajka nie zawieraja wszystkich potrzebnych witamin ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7994 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 70811
Białko jajek zawiera 86% wody i 12% białek - w tym 75% albumin i 25% globulin, żółtko - nieco więcej białek niż białko, bo aż 16%, wody zaś 50%. Reszta to oleje i sole mineralne. Białka żółtek są bogate w enzymy i związki fosforu i siarki (polecane więc uczącym się i intelektualistom). Ale zawierają też dużo cholesterolu, natomiast białka go nie zawierają. Nie należy jednak przesadzać z tym cholesterolem, gdyż w jajkach znajduje się też dużo choliny, która z kolei przeciwdziała odkładaniu się cholesterolu w ściankach naczyń krwionośnych, oraz duże złoża lecytyny, którą m.in. leczy się właśnie miażdżycę cholesterolową. Prócz tego jajka zawierają sporo soli mineralnych, takich jak związki wapnia, magnezu, potasu, sodu, manganu, cynku, miedzi, krzemionki, chloru a nawet jodu i fluoru, zaś w pierwszym rzędzie żelaza w najłatwiej przyswajalnej formie. Ponadto bogate są w witaminę A, D, B F i K. Ale też dlatego, że są takie doskonałe, nie należy ich jadać zbyt wiele. Młodzieży wystarczy 7 sztuk tygodniowo, a dorosłym 5 sztuk, natomiast tym, którzy boją się sklerozy, wystarczą tylko 2 jajka na tydzień. Najmniej zdrowe są jajka surowe, gdyż zawarta w nich aridyna (jedno z prostych białek) blokuje przyswajanie przez organizm biotyny, czyli witaminy H, koniecznej do prawidłowego funkcjonowania skóry, do porostu włosów i prawidłowej przemiany materii.

hmmm nie ma chyba tylko c i witamin z grupy b

Kudowa Zdrój noclegi hotele http://www.kudowazdroj.net 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przygoda z odzywka!

Następny temat

Ocena