SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

wasze historie ze stagnacjami ...

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2666

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez PePoNeNt z działu Trening.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 234 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2048
prosze jak mozecie to udzielcie sie w tym temacie to moze pomoc wielu osobom ktore staja sie bezsilne kiedy nic juz nie idzie :)

ja na dzien dzisiejszy wychodze z pierwszej mojej stagnacji na silowni od 2ch tygodni wszystko zaczyna super isc jestem zadowolony mialem ja od 2 miesiecy kiedy to sie złozylo na nia kilka błędow min w odzywianiu w trenigu min przetrenowanie itp
odstawilem wtedy diete wysokobiałkową i przetrenowalem sie dlaczeog to teraz neiwiem ale jakos tak wyszło jescze pozniej doszedł wyjazd na oboz wypoczynkowy tam zle zarcie itd....
tuz po obozie wrocilem do diety wszystko hop siup ale nie moglem nawet dojsc spowrotem do tych efektow jakie mialem przed stagnacja mialem zle nastawienie do treningow i wogole wsio sie nie kleiło
wiec dalej sie odzywialem zmienilem cwiczenia co tez nie pomoglo :<
pownego dnia na tym super forum dostalem temat w rece http://www.sfd.pl/temat62866/ artykuł napisany przez arnolda !
tak mnie on zaciekawil ze sprobowalem odrazu nast dnia to był piątek
wzwiazku z tym ze trenign byl bardzo ciezki a ja do pozna czytalem artykul nie poradzilem sobie w calosci z nim ale bylem zadowolony
w weekend duzo wypoczywalem i w poniedzialek przyszlem jeszcze raz to zrobic i juz elegancko było od tamtego czasu wszystko ładnie pięknie idzie ! :)

nie sugerujcie sie podpisem ogolnie cwicze 8 miesiecy z 1 ogolnorozwojowym na poczatku ... :> pozdro

gg 3882296 majma@vp.pl
wszystko co tylko chcesz

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47954 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
heh koleś nie masz pojęcia co to stagnacja...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47954 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
napewno nie wiesz co to stagnacja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 234 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2048
chłopaki no jak niewiem to opowiedzcie swoje przezycia tzn co moze mnie czekac ...

gg 3882296 majma@vp.pl
wszystko co tylko chcesz

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47954 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja powiem tyle że od roku nic mi nie przybyło prawie. Przybyło mi około 2 kg mięśni przez cały rok. Przez rok nie widziałem postępów w łapie, zatrzymała się na 40 cm. Próbowałem chyba wszyskiego stosuje dobrą diete suplementacje i zero wyników. Chyba tylko koks może mi pomóc. Bardzo się angażuje w kulturystyke to moje najwieksze hobby od 2,5 roku. Po za nią świata nie widze a ona mi tak odpłaca... szkoda
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2580 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31633
ja np:
1. od kilku miesięcy nie zwiększam ciężaru gdy ćwicze podoszenie gryfu wzdłuż ciała, ale za to jak ćwicze wznosy ramion ze sztangielkami bokiem lub podciąganie sztangielek wzdłuż ciała do pach to zwiększam sobie systematycznie obciążenie (nie wiem czemu tak jest, ale tak jest i tyle

2. przez 2 miechy nie zwiększałem sobie obciążenia podczas wyciskania leżąc na poziomej, zwiększyłem sobie niedawno temu. aha podczas wyciskania leżąc na ławeczce skoiśnej zwiększałem sobie systematycznie obciążenie. Nie wiem czemu tak mam, ale w niektórych ćwiczeniach siła mi po prostu nie idzie, a w innych idzie dosyć gładko.

Dlatego proponuje Ci zmieniać co jakiś czas choćby jedno ćwiczenie na daną grupę mięśniowoą, np: jeżeli na bicepsy ćwiczysz podnoszenie przedramion z łamanym gryfem i ze sztanielkami ze skrętem nadgarstka, to jedno z tych ćwiczeń zmień na podnoszenie sztangielek z chwytem młotkowym.
To tyle. Powodzenia w dalszych ćwiczeniach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47954 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
ok zrobie tak, od 2 lat co tydzien robie unoszenie przedramion ze sztangą (czasami 1 tydzień coś zmieniłem), i właśnie po prostu czuje że łapy mi nie wchodzą wogule, jutro ide na trening zmienie uginanie przedramion ze sztangą na unoszenie sztangielki w oparciu o kolano, pewnie i tak****a da ale co tam. Mam troche wrażenie ze mam te bicepsy wypalone tak jakby 2 tygodnie przerwy im sie przydało. Co o tym sądzisz ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 234 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2048
strongzonk wiesz ja tez tak mam w sumie podnosze w seri na łąwce skośnej 90-95% tego co na prostej na skosie mi idzie a płaskiej nie nawidze

kloper ja mam tak ze zrobilem sobie kiedys taki trening ze zaczelem cwiczyc te grupy co lubie wtedy co lubie mam takie "fazy" ze czasem w domu chcialbym sse popodnosic w jakis sposób powiedzmy sztanga na biceps lub na ławce gantlami robilem to wtedy wlasnie jak dzien wczesniej mi sie chcialo
nie znaczy mi ze wiesz opierdzielałem sie tylko sprawdzalem co dzien co by jutro pasowalo zrobic
wiem ze to troche porypane ale :> efekty całkiem całkiem

Zmieniony przez - majma167 w dniu 2004-08-04 20:58:54

gg 3882296 majma@vp.pl
wszystko co tylko chcesz

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2580 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31633
Kloper, proponuje Ci byś ćwiczył bicepsy 2 razy w tygodniu, ale nie dzień po dniu, tylko np: w poniedziałek i w piątek. Takie ćwiczenie dwa razy z rzędu bicepsów jest według mnie złym rozwiązaniem. Sosuj przede wszystkim te ćwiczenia po których czujesz, że ćwiczysz, np: to całe podnoszenie sztangielki w oparciu o kolano. Mam pytanie do Ciebie: stosujesz duże obciążenie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47954 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
heh no wiesz dla mnie duże każdą serie robie do upadku mięśniowego, na bicepsy robie 8 serii przez ostatnie 6 tygodni robiłem unoszenie przedramion ze sztangą stojąc i na modlitewniku (po 4 serie). Jednak**** mi to dało i dzis rano zrobiłem unoszenie sztangielki o kolano i na modlitewniku dość dobra pompa była i zrobiłem tylko 6 serii bo wiecej wydawało mi się niepotrzebne bo i tak pompa była juz duza.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 234 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2048
Polecam Cwiczenie na ławce skośnej hantlami jest hardkorowe :>

gg 3882296 majma@vp.pl
wszystko co tylko chcesz

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ile czasu kompletowaliscie cala silke i ile floty na to poszlo?

Następny temat

"Chłopcy na testosteronie"

Fruzeliny