SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

stack 2 pomocy!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1100

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 19
siema !
moze mi ktos pomóc ? wie ktoś jak działa stack 2 ?? jakie są skutki uboczne jak nalezy stosować i czy sie opłaca to brać? warze 100 kg. przy 178 cm. Chce schudnąc ok. 15 kg.

Ingredients per capsule:

Ephedra 500 mg.
Guarana 200 mg.
White Willow Bark 20 mg
Chromium Picolinate 67 mg.

Z góry dzięki za pomoc :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3592 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31824
cos ci sie pomylilo 500mg efedryny by cie zabilo chyba chodzi o 50mg.polaczenie jest bardzo dobre ale wolalbym syntetyczna kofeine
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 22600 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 112308
Ephedra Sinica (standardized for 6% alkaloids) 500 mg
Guarana (standardized for 22% caffeine) 200 mg
White Willow Bark 20 mg
Chromium Picolinate 67 mcg

kolega nie podal %, stad ta dooza dawka
http://www.sfd.pl/temat21347/ tu masz zblizony prodookt, tam tez znajdziesz odp na swoje pytania

Zmieniony przez - Grasik w dniu 2005-03-15 17:06:58

28:06:42:12
That is when the world will end.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3592 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31824
a bo to jest w postaci ziolowej . tak to jest jak sie nie przepisze dokladnego skladu .
a co do tego supla to skald jest taki sobie (duza dawka efedryny w postaci ziolowej mala dawaka kofki)ja bym do tego dorzucil kofeine
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

THERMAL PRO + DIETA + TRENING + AREOBY

Następny temat

Kreatyna+DextroJuice+Sojavit

Fruzelina