SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kravista94

0

Początkujący

Dziennik treningowy
26 219 0
paweł wtulich b.d. 26 b.d. 11/11/2012 10:26:13 AM 7/28/2011 12:00:00 AM Mazowieckie b.d.
****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: kravista94 PŁEĆ: mężczyzna WIEK: 17 lat WZROST: 187cm NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY:ok.3lat ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 87kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 30cm OBWÓD BICEPSU: 39cm OBWÓD ŁYDKI: 48 OBWÓD UDA: 66cm OBWÓD BIODER:88cm OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: - OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:107cm OBWÓD BARKÓW:123cm OBWÓD NADGARSTKA: OBWÓD KOSTKI U NOGI: ****POMIARY POZIOMU TŁUSZCZU************************** WAGA CIAŁA: 87cm. PROCENT BODY FAT WSKAZYWANY PRZEZ WAGĘ: GRUBOŚĆ FAŁDY NA TRICEPSIE: GRUBOŚĆ FAŁDY NA BICEPSIE: GRUBOŚĆ FAŁDY NA ŁOPATCE: GRUBOŚĆ FAŁDY NAD BIODREM: GRUBOŚĆ FAŁDY BRZUSZNEJ: GRUBOŚĆ FAŁDY NA UDZIE: GRUBOŚĆ FAŁDY NA ŁYDCE: SUMA GRUBOŚCI FAŁD: WYNIK TOTALNY BODY FAT: [dane obliczone na podstawie : [[http://www.topendsports.com/testing/tests/skinfolds.htm]]] ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: [cięzar X powtórzenia] - trzy różne wyniki 100x2 MARTWY CIĄG: [cięzar X powtórzenia] - trzy różne wyniki 130x1 WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: [cięzar X powtórzenia] - trzy różne 110x1 WIOSŁOWANIE SZTANGI : [cięzar X powtórzenia] - trzy różne 77x12 WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : [cięzar X powtórzenia] - trzy różne70x1 ****CEL************************************************* INTERESUJE MNIE MEZOCYKL [np. 2-3-4 cykle 4 tygodniowe] : MASA JAKOŚCIOWA/ MASA AGRESYWNA/ REDUKCJA JAKOŚCIOWA/ REDUKCJA AGRESYWNA/ SIŁA KULTURYSTYCZNA / REGENERACJA / GĘSTOŚĆ INTERESUJE MNIE CZAS TRWANIA W TYGODNIACH : POPRZEDNIO ROBIŁEM [CO I JAK DŁUGO] : ****STAN ZDROWIA***************************************** CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak PRZEBYTE KONTUZJE: brak ALERGIE: brak PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak ****SPRZĘT********************************************** PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE TYLKO ŁAWKA REGULOWANA + SZTANGA I SZTANGIELKI: TAK/NIE TYLKO ŁAWKA REGULOWANA + SZTANGA/SZTANGIELKI I WYCIĄG: TAK/NIE INNE DODATKI DO OPCJI KTÓRA WYBRAŁEŚ: ****DIETA************************************************* JAKĄ DIETE STOSOWAŁES W POPRZEDNIM MEZOCYKLU:białkowo-węglowodanową PODAZ KALORII: ILOSC BIALKA NA KGMC:1.5g ILOSC TLUSZCZU NA KGMC: 1g ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC: 2g JAKĄ DIETE PLANUJESZ W NOWYM MEZOCYKLU: PODAZ KALORII NA START: ILOSC BIALKA NA KGMC NA START: ILOSC TLUSZCZU NA KGMC NA START: ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC NA START: ****PYTANIA DODATKOWE********************************** CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: nie CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE:nie b.d. b.d. bogata w białko Siłownia, kravmaga, ok.3lat
b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d.
b.d. b.d. b.d. b.d. b.d.
Sukcesu nie mierzy się ilością pucharów, ale tym jaki dystans musiałaś przebyć, aby dotrzeć w miejsce, w którym jesteś stamtąd gdzie byłaś.

Artykuły

kravista94 0 Początkujący