SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tragiczna jakość obsługi klienta - pomocy

temat działu:

Usuniete tematy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2685

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez DUDA_ z działu Kelton.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 47 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4730
Ja już nie mam siły na te przemiłe panie z obsługi klienta.

Zamówiłem ławkę Spartan II przez allegro dnia 18.05. Żeby szybko dostali kasę, zapłaciłem następnego dnia o 12 przez Płacę z allegro. Dostałem potwierdzenie, że transakcja ok i pieniądze u sprzedającego, wiec spodziewałem się że w czwartek wyślą, w piątek dojdzie.

Dostałem również kolorowego maila z obrazkami, że jak dostaną pieniądze to przyjdzie potwierdzenie. No ale potwierdzenie nie przychodziło.

W czwartek napisalem maila, czy wszystko ok i czy już wysłali i poprosiłem o numer listu przewozowego.
Oddzwoniła pani Marzena, że nie ma wpłaty, że wysyłają dopiero jak pieniądze na konto fizycznie dostaną. Nie na tym polega system Płacę z Allegro, ale ok, myślę to dwa dni w plecy. Pani Marzena obiecała oddzwonić jak tylko się dowie co z moją wpłatą.

Nie oddzwoniła.

Zagadałem na GG tym razem do pani Magdy, bo widziałem, że była tu chwalona. No ale mimo tego, że na aukcji jest napisane że kontakt pn-pt 8-18, a było 15:55 zostałem spławiony, bo pani Magda idzie do domu.
Sytuacje losowe, ok, zdarza się - ja jestem cierpliwy.
Poprosiła, żebym opisał sytuację na jej maila, a ona wieczorkiem odpowie.

Nie odpowiedziała.

W poniedziałek zadzwoniła, że pieniędzy nie ma, że nie ma księgowej, że mają bałagan, że księgowa wróci w czerwcu, więc na cuda mam nie liczyć :o Ale postara się dowiedzieć i szybko dać znać.

Nie dała znać.

We wtorek 25.05 dostałem maila z przypomnieniem o zakupie :D Dorzucili koszulkę gratis za problemy - miło, ale nie o to chodzi.

Dzisiaj dzwoni rano pani Marzena, z pytaniem czy zamierzam realizować to zamówienie. Nie bardzo skumałem o co chodzi - okazało się że chodzi o wpłatę, której nie ma. Niezły burdel. Znów spokojnie wyjaśniłem sprawę. Pani Marzena obiecała się zorientować i dać znać...

Nie dała znać.

Próbowałem się przypomnieć z moją sprawą na GG, ale olała. Zero odpowiedzi.


Prośbę mam czy ktoś mógłby pociągnąć tam w firmie za odpowiednie sznurki, bo cała ta sytuacja zakrawa na kpinę.
Ja wiem, że zdarzają się różne sytuacje losowe, ale to wypadałoby klientowi wyjaśnić, przeprosić, a nie ciągle unikać kontaktu, zamiatać problemy pod dywan - może się same wyjaśnią.


Mój numer zamówienia: 21352



Zmieniony przez - CyberPL w dniu 2010-05-28 15:58:45

Zmieniony przez - CyberPL w dniu 2010-05-28 15:59:24
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 17451 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 99460
Zaraz postaram się coś dowiedzieć


Edit: Za dużo nie zdziałam dzisiaj już jest za późno ale z tego co wiem jutro
Pani Magda ma dyżur i jest przekazane żeby się tym zajęła )

Zmieniony przez - DUDA_ w dniu 2010-05-28 16:59:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 737 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2821
CyberPL: Nie zajmuje się bezpośrednio sprzedażą tylko marketingiem i reklamą, będę jutro w biurze porozmawiam z konsultantką z działu BOK, która jest na sobotnim dyżurze. Wyjaśnimy sprawę w tempie ekspresowym. Przeglądniemy historię transakcji z Allegro i wypłat środków. Na tą chwilę więcej nie mogę pomóc :) Będziemy w kontakcie. Pozdrawiam.

Napisz mi co możemy zrobić lepiej :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 47 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4730
Dzięki, mam nadzieję, że w końcu coś ruszy...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1046 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3627
myślę, że ingerencja w PzA będzie niezbędna

9387656 !LATO 2010! KELTON / HOME ZESTAW SPARTAN II (1044061314) cyber24 (312) 299,00 zł 1 66,00 zł 365,00 zł 2010-05-19 12:33:26 - wpłatę widzę jutro sprawdzimy gdzie jest problem i na pewno wszystko się wyjaśni


Zmieniony przez - Kelton_MH w dniu 2010-05-28 22:07:37

Magdalena Halik - Specjalista ds. sprzedaży
609-490-896
GG 3515016
[email protected]
------------------------------
http://www.sfd.pl/Obsługa_Kelton_Pani_Magdalena_Halik-t591476.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1046 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3627
CyberPL: sprawa załatwiona z Płacę z Allegro zestaw już pojechał do Ciebie Za opóźnienie w realizacji przepraszamy - dorzuciliśmy gratis, który mam nadzieję zrekompensuję Ci choć w niewielkim stopniu okres oczekiwania
Owocnego użytkowania

Magdalena Halik - Specjalista ds. sprzedaży
609-490-896
GG 3515016
[email protected]
------------------------------
http://www.sfd.pl/Obsługa_Kelton_Pani_Magdalena_Halik-t591476.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 47 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4730
Ławeczka dotarła - dzięki :) Jutro będę składał.
Instrukcji nie stwierdzono - gdyby ktoś miły miał pod ręką i podesłał na maila : [email protected] - będę wdzięczny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1046 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3627
CyberPL: instrukcja na mailu Pzdr

Magdalena Halik - Specjalista ds. sprzedaży
609-490-896
GG 3515016
[email protected]
------------------------------
http://www.sfd.pl/Obsługa_Kelton_Pani_Magdalena_Halik-t591476.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 47 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4730
Ławka poskładana, pierwszy tydzień ćwiczeń za mną. Jest ok. Gratis dostałem fajną koszulkę, niestety za małą :P
Jak mi wyschnie pomieszczenie w piwnicy gdzie mam siłkę (pierdzielone ulewy :/ ), to wrzucę jakąś reckę z fotami.

Co do obsługi Pani Magdy - popieram to co napisano w którymś, poświęconym jej temacie. Miło ogólnie

Dzięki wszystkim za pomoc w popchnięciu sprawy.
Pozdrawiam
Marek

Zmieniony przez - CyberPL w dniu 2010-06-12 16:30:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1046 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3627
CyberPL: cieszę się bardzo i czekamy na foty

Magdalena Halik - Specjalista ds. sprzedaży
609-490-896
GG 3515016
[email protected]
------------------------------
http://www.sfd.pl/Obsługa_Kelton_Pani_Magdalena_Halik-t591476.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 47 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4730
No prosze... Napisałem, że koszulka za mała i przyszła większa i pasująca... To się nazywa profesjonalizm :D

Reckę napiszę za czas jakiś, gdyż nadal walczę z zawilgoconymi ścianami i podłogą na siłce i nie wygląda to najlepiej póki co.

Ale sprzęt sprawuje się bez zarzutu :)

Pozdrawiam
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

ANKIETA / Projekt drążek+poręcz (autor abs33)

Następny temat

Recenzja Kelton HOME zestaw Hyperion II

WHEY premium