Zamówiłem ławkę Spartan II przez allegro dnia 18.05. Żeby szybko dostali kasę, zapłaciłem następnego dnia o 12 przez Płacę z allegro. Dostałem potwierdzenie, że transakcja ok i pieniądze u sprzedającego, wiec spodziewałem się że w czwartek wyślą, w piątek dojdzie.
Dostałem również kolorowego maila z obrazkami, że jak dostaną pieniądze to przyjdzie potwierdzenie. No ale potwierdzenie nie przychodziło.
W czwartek napisalem maila, czy wszystko ok i czy już wysłali i poprosiłem o numer listu przewozowego.
Oddzwoniła pani Marzena, że nie ma wpłaty, że wysyłają dopiero jak pieniądze na konto fizycznie dostaną. Nie na tym polega system Płacę z Allegro, ale ok, myślę to dwa dni w plecy. Pani Marzena obiecała oddzwonić jak tylko się dowie co z moją wpłatą.
Nie oddzwoniła.
Zagadałem na GG tym razem do pani Magdy, bo widziałem, że była tu chwalona. No ale mimo tego, że na aukcji jest napisane że kontakt pn-pt 8-18, a było 15:55 zostałem spławiony, bo pani Magda idzie do domu.
Sytuacje losowe, ok, zdarza się - ja jestem cierpliwy.
Poprosiła, żebym opisał sytuację na jej maila, a ona wieczorkiem odpowie.
Nie odpowiedziała.
W poniedziałek zadzwoniła, że pieniędzy nie ma, że nie ma księgowej, że mają bałagan, że księgowa wróci w czerwcu, więc na cuda mam nie liczyć :o Ale postara się dowiedzieć i szybko dać znać.
Nie dała znać.
We wtorek 25.05 dostałem maila z przypomnieniem o zakupie :D Dorzucili koszulkę gratis za problemy - miło, ale nie o to chodzi.
Dzisiaj dzwoni rano pani Marzena, z pytaniem czy zamierzam realizować to zamówienie. Nie bardzo skumałem o co chodzi - okazało się że chodzi o wpłatę, której nie ma. Niezły burdel. Znów spokojnie wyjaśniłem sprawę. Pani Marzena obiecała się zorientować i dać znać...
Nie dała znać.
Próbowałem się przypomnieć z moją sprawą na GG, ale olała. Zero odpowiedzi.
Prośbę mam czy ktoś mógłby pociągnąć tam w firmie za odpowiednie sznurki, bo cała ta sytuacja zakrawa na kpinę.
Ja wiem, że zdarzają się różne sytuacje losowe, ale to wypadałoby klientowi wyjaśnić, przeprosić, a nie ciągle unikać kontaktu, zamiatać problemy pod dywan - może się same wyjaśnią.
Mój numer zamówienia: 21352
Zmieniony przez - CyberPL w dniu 2010-05-28 15:58:45
Zmieniony przez - CyberPL w dniu 2010-05-28 15:59:24