Prezentacja nowych strojów!
Oficjalnie zaprezentowano nowe stroje Realu Madryt na sezon 2005/2006. Mogliście je obejrzeć już w niusie naszego nowego redaktora yazida, teraz poznaliśmy wszystkie komplety (pierwszy, drugi i trzeci). Zmieniła sie także czcionka na plecach piłkarzy.
Jak co roku, prezentacja strojów miała miejsce w Palco del Honor na Estadio Santiago Bernabéu. Również jak w zeszlym roku, także w tym za "modelów" posłużyli: Zidane, Beckham i Raúl. Nasz kapitan powiedział: - Mamy nadzieję zatriumfować w tym sezonie grając w nich.
Teraz czas na przedstawienie zmian w porównaniu do strojów z zeszłego sezonu. Jak już pewnie widzieliście w przypadku białego kompletu, zmiany są kosmetyczne. Naszym sponsorem została firma Siemens, a nie tylko dział odpowiadający za produkcję telefonów komórkowych, zatem zniknął z koszulek napis "mobile". Kołnierzyk nie ma już ksztaltu popularnego "serka", za to teraz jest kołnierz typu polo. Paski na rękawach nie mają już drapieżnego kształtu, teraz są proste, kończą się nieregularnie. Na odwrocie na dole koszulki można ujrzeć napis "Realmadrid". Najważniejszą zmianą wydaje się zmiana czcionki na bardziej stylizowaną i, nie ukrywajmy, bardzo oryginalną.
Zmienił sie całkiem drugi zestaw, który kolorem bardzo przypomina rezerwowe koszulki z sezonu 98/99. Trzeci zestaw to zestawienie koloru szarawego i czarnych spodenek. Na prezentacji obecni byli: Emilio Butragueño (wiceprezydent), Arrigo Sacchi (dyrektor sekcji piłkarskiej), José Ángel Sánchez (dyrektor generalny ds. marketingu), Manuel Redondo (dyrektor zarządu) i członkowie zarządu klubu, jak również przedstawieciele mediów.
Zanim na scenę wyszły królewskie gwiazdy, stroje zaprezentowaly... dzieci, które również będą miały swoją linię, przeznaczoną specjalnie własnie dla najmłodszych madridistas. Inną nowościa jest również linia dla kobiet. Koszulki już trafiły do sklepów oficjalnych klubu z Madrytu.
- To wynik pracy całej grupy osób. Ciężko każdego roku wymyślać coś nowego, zachowując barwy i tradycję klubu. Właśnie w czcionce można szukać innowacji i nowoczesności. Pracujemy dużo z piłkarzami. Ich opinia bardzo nam pomaga w aspekcie technicznym - stwierdził Ignacio Beristain z Adidasa. Jednak to nie oznacza, że praca na jakiś czas się skończyła, o nie. - W piątek mamy spotkanie z klubem odnośnie zatwierdzenia strojów na sezon... 2006/2007. Dla nas Real Madryt jest prawdziwym symbolem futbolu na najwyższym poziomie
. Tournee pozwala nam wkroczyć na rynek azjatycki i amerykański - powiedzial Beristain.
Teraz trochę nowinek technicznych. Wszystko zabrzmi tak, jakby to koszulki grały same, ale fakt faktem, że jest parę ciekawostek w tym materiale.
Wentylacja i kontrola wilgoci to najprostsze opisanie tego, co ten ciuszek potrafi. Także kontroluje ciepło ciała (nie pytajcie w jaki sposób). W każdym razie została wykorzystana najnowsza technika Adidasa zwana Flow Mapping™ (nowsza wersja ClimaCool®), a także technika ForMotion™. Najprościej mówiąc chodzi o wydalanie potu najszybciej jak to możliwe i najwięcej, jak to możliwe. Koszulka "czysta" z tyłu będzie kosztować 65 euro, natomiast ta z oficjalnymi nazwiskami i numerami - 80 euro. Jeśli będziecie chcieli zafundować sobie własne nazwisko, przydomek, imie i numer, będziecie musieli za każdy znak zapłacić 5 euro (dodając do 65).
Teraz wrażenia naszych przystojniaków:
Raúl: To najbardziej wygodna koszulka jaką w życiu założyłem. Będzie pomocna w zdobyciu tytułów w nadchodzącym sezonie.
Beckham: Pozwala mi na całkowitą swobodę ruchów, co jest idealnym rozwiązaniem w czasie gry w piłkę. Podobają mi się wszystkie zestawy. Mam nadzieje, że zdobędziemy w nich kolejne tytuły.
Zidane: Adidas produkuje rzeczy najlepszej jakości. To pewna gwarancja dla nas. Nowa koszulka jest doskonała do gry w piłkę.
realmadryt.pl