Dobra to zamieszczam małe wyjaśnienia (co jest co):
Jak wzrost i waga oddziałuje na mojego wojownika?
Wzrost niema narazie żadnego wpływu na wojownika.Aktualnie to tylko opisowy czynnik dla wojownika. Chociaż w przyszłości planujemy zrobić żeby miał wpływ na wojowniak
Waga natomiast ma wpływ na niego.Ciężki wojownik w walce skłania się, by uderzyć twardziej i mniej zostać dotknięty przez ataki lżejszego wojownika, dostaje się powiększenie do jego Power i Toughness. Natomiast lżejszy wojownik skłania się, by być szybszymj i mocniej uderzyć, wzrasta mu Agility i jego całkowitej premia obrony
Typy ataków:
Punch -udeżenie kick- kopnięcie throw-rzucanie, powalanie hold- chwyt
Każdy ze styli walki ma jakiś bonus do typów ataku np.
muay thai- Punch +3 Kick +2 Throw 0 Hold 0
shootfighting- Punch +1 Kick +1 Throw 0 Hold +3
BJJ - Punch +1 Kick 0 Throw +1 Hold +3
Najważniejsze zdolności i ich funkcje
Power- siła
Toughness - wytrzymałość, twardosc
Agility- zwinność, ruchliwość
Aggressiveness- agresywność, napastliwość
Fitness- kondycja, sprawność
Power
atak, uszkodzenie atakiem, utrzymanie chwytu, uszkodzenie chwytem
Smarts
zasięg, obrona, utrzymanie chwytu, ucieczka(wyjście)
Toughness
Punkty zdrowia, redukcja uszkodzenia
Agility
inicjatywa, atak , obrona , ucieczka(wyjście)
Aggressiveness
inicjatywa,zasięg, atak
Fitness
redukcja uszkodzenia, Punkty zdrowia
Zauważ: Różnica między Toughness i Fitness jest tym Toughness daje więcej punktów zdrowia ale mniej redukcji uszkodzenia, kiedy Fitness daje więcejredukcji uszkodzenia ale mniej punktów zdrowia
definicja tych wyrazów:
inicjatywa-sprawdza przeciwnika i widzi który fajter wykona atak pierwszy
obliczenie-Agility, Aggressiveness
zasięg-kontroluje akcje ataku(pierwsza akcja ataku)
obliczenie-Smarts, Aggressiveness
atak-udeżenie, kopnięcie rzu i chwyt ataki
obliczenie-Attack Type, Power, Agility, Aggressiveness
obrona-Zdolnośćfajtera, by zmusić jego przeciwnika do zrezygnowania(odpuszczenia) z ataku.
obliczenia-Smarts, Agility, Defenders Attack Type score in Attackers attack action
uszkodzenie- szkoda wyżądzona przeciwnikowi z naszego ataku.
obliczenie-Attack Type, Power.
utrzymanie chwytu- zdolność by utrzymać chwyt i żeby następnie chwyt odniusł sukces(powiudł się atak)
obliczenie-Power, Smarts, Hold (Attack Type)
ucieczka(wydostanie się)- zdolność fajtera by rozbić chwyt(uwolnić się od niego)
obliczanie-: Smarts, Agility, Defenders Hold score
uszkodzenie utrzymaniem chwytu- szkoda wyżądzona przeciwnikowi zaatakowaniem chwytem który został utrzymany jedną runde.
obliczenie- Hold, Power
punkty zdrowia- całkowiat szkoda jakiej fajter może obprzeć się zanim przegra walke
obliczanie-Toughness, Fitness
redukcja uszkodzenia- zdolność fajteraby zbyć się szkody wyżądzonej atakiem( znaczy się wyjść cało z ataku)
obliczenie-Fitness, Toughness
Następna część za 10 min. jeszcze mam 4 części bo tylko po kawałku sie da tu zamieszczać.