...
Napisał(a)
Nie polecam keltona nikomu, zamówiłem zestaw ze stojakami HS4 19.06, zapłaciłem praktycznie od razu, okres oczekiwania na stojaki miał być 30 dniowy, z bólem się zgodziłem. Co się okazało termin dotrzymany nie został, później byłem zapewniany, że będą to jutro to w poniedziałek to po spotkaniu produkcyjnym itd. Dzisiaj dzwonię, to się okazuje, że stojaki produkowane nie były i będą we wrześniu (może). Żadnej informacji, że termin się przedłuży, kompletnie nic. Totalne olewanie klienta. Łaskawie mogą mi teraz po 1,5 miesiąca zwrócić pieniądze. kelton to nie firma, to nieporozumienie!
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź...
Napisał(a)
Ja polecam firmę ze względu na jakość sprzętu,ale co do obsługi klienta to kolega ma racje. Totalna porażka,olewka na całej linni. Kontakt jako taki z Panem Stefanem który odpowiada raz dziennie na wiadomości oraz z kierownikiem produkcji (ten Pan sam dzwonił po raz drugi żeby dowiedzieć się czy wszystko jest OK). Telefony są podane chyba tylko dla picu, oddzwania ktoś po 4 godzinach. Długie czekanie na zamówiony sprzęt. Ciekawe kiedy jakość sprzętu przestanie wystarczaj żeby pokryć te minusy. Pozdrawiam!
Zmieniony przez - Baniolqq w dniu 2013-08-06 14:45:18
Zmieniony przez - Baniolqq w dniu 2013-08-06 14:45:18
...
Napisał(a)
polaczysko: Podaj nr. zam.
Kupowałeś stojaki (data z posta) jak ich już nie było albo się kończyły) jeśli któryś z pracowników wprowadził Cię w błąd podając termin 1,5 miesiąca prześlij do mnie maila w którym masz taką informację.
Stojaki HS4 będą najwcześniej końcem września, podkreślam NAJWCZEŚNIEJ.
Baniolqq: Dziękuję że zauważyłeś że jakość dla nas jest nadrzędnym priorytetem. W konsekwencji mamy coraz więcej zamówień i musimy przejść kolejny etap reorganizacji.
Kupowałeś stojaki (data z posta) jak ich już nie było albo się kończyły) jeśli któryś z pracowników wprowadził Cię w błąd podając termin 1,5 miesiąca prześlij do mnie maila w którym masz taką informację.
Stojaki HS4 będą najwcześniej końcem września, podkreślam NAJWCZEŚNIEJ.
Baniolqq: Dziękuję że zauważyłeś że jakość dla nas jest nadrzędnym priorytetem. W konsekwencji mamy coraz więcej zamówień i musimy przejść kolejny etap reorganizacji.
...
Napisał(a)
Nr zamówienia to 44645. To miał być termin 30 dniowy od 19 czerwca. Część korespondencji z Panią Ewą L. wysłałem na maila. Jakość porównywalna z innymi polskimi producentami, w pewnych aspektach nawet niższa.
...
Napisał(a)
Ja polecam firmę ze względu na jakość sprzętu,ale co do obsługi klienta to kolega ma racje. Totalna porażka,olewka na całej linni. Kontakt jako taki z Panem Stefanem który odpowiada raz dziennie na wiadomości oraz z kierownikiem produkcji (ten Pan sam dzwonił po raz drugi żeby dowiedzieć się czy wszystko jest OK). Telefony są podane chyba tylko dla picu, oddzwania ktoś po 4 godzinach. Długie czekanie na zamówiony sprzęt. Ciekawe kiedy jakość sprzętu przestanie wystarczaj żeby pokryć te minusy. Pozdrawiam!
ja się nie zgodze tutaj z panami jak ja zamawiałem to kontakt meilowy był błyskawiczny a gdy nie było ławeczki której zamawiałem zostałem poinformowany telefonicznie przez którąś z pań z obsługi,zamówienie zostało zrealizowane w ciągu około tygodnia, więc nie ma co generalizować, obsuwy czasowe zdarzają się każdej firmie jak ma dużo zamówień.
ja się nie zgodze tutaj z panami jak ja zamawiałem to kontakt meilowy był błyskawiczny a gdy nie było ławeczki której zamawiałem zostałem poinformowany telefonicznie przez którąś z pań z obsługi,zamówienie zostało zrealizowane w ciągu około tygodnia, więc nie ma co generalizować, obsuwy czasowe zdarzają się każdej firmie jak ma dużo zamówień.
choćbym szedł ciemną doliną, zła sie nie ulęknę - bo sam jestem najgorszym sk%^@$!wysynem w tej dolinie ...
...
Napisał(a)
Korespondencja z Panią Ewą faktycznie mogła wprowadzić w błąd. Ale jeszcze raz. jeśli produktu nie ma na stanie magazynowym jest umieszczana informacja o tym na www.kelton.pl jak również aukcja jest usuwana z allegro. Jeśli klient składając zamówienie oczekuje informacji kiedy będzie towar na stanie udzielamy dat tylko wtedy gdy produkt jest już w trakcie produkcji. W innym wypadku nie możemy. I jeszcze raz podkreślam na tą chwilę mamy 81 produktów z linii home&heavy z czego braków 13 szt. w tym 2 braki w przeciągu 2 tygodni znikną.
Polecane artykuły