SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zamówienie - kelton to to porażka!

temat działu:

Usuniete tematy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 884

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 429
Nie polecam keltona nikomu, zamówiłem zestaw ze stojakami HS4 19.06, zapłaciłem praktycznie od razu, okres oczekiwania na stojaki miał być 30 dniowy, z bólem się zgodziłem. Co się okazało termin dotrzymany nie został, później byłem zapewniany, że będą to jutro to w poniedziałek to po spotkaniu produkcyjnym itd. Dzisiaj dzwonię, to się okazuje, że stojaki produkowane nie były i będą we wrześniu (może). Żadnej informacji, że termin się przedłuży, kompletnie nic. Totalne olewanie klienta. Łaskawie mogą mi teraz po 1,5 miesiąca zwrócić pieniądze. kelton to nie firma, to nieporozumienie!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 41 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18669
Ja polecam firmę ze względu na jakość sprzętu,ale co do obsługi klienta to kolega ma racje. Totalna porażka,olewka na całej linni. Kontakt jako taki z Panem Stefanem który odpowiada raz dziennie na wiadomości oraz z kierownikiem produkcji (ten Pan sam dzwonił po raz drugi żeby dowiedzieć się czy wszystko jest OK). Telefony są podane chyba tylko dla picu, oddzwania ktoś po 4 godzinach. Długie czekanie na zamówiony sprzęt. Ciekawe kiedy jakość sprzętu przestanie wystarczaj żeby pokryć te minusy. Pozdrawiam!

Zmieniony przez - Baniolqq w dniu 2013-08-06 14:45:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1725 Wiek 42 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 13979
polaczysko: Podaj nr. zam.

Kupowałeś stojaki (data z posta) jak ich już nie było albo się kończyły) jeśli któryś z pracowników wprowadził Cię w błąd podając termin 1,5 miesiąca prześlij do mnie maila w którym masz taką informację.
Stojaki HS4 będą najwcześniej końcem września, podkreślam NAJWCZEŚNIEJ.

Baniolqq: Dziękuję że zauważyłeś że jakość dla nas jest nadrzędnym priorytetem. W konsekwencji mamy coraz więcej zamówień i musimy przejść kolejny etap reorganizacji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 429
Nr zamówienia to 44645. To miał być termin 30 dniowy od 19 czerwca. Część korespondencji z Panią Ewą L. wysłałem na maila. Jakość porównywalna z innymi polskimi producentami, w pewnych aspektach nawet niższa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2045 Wiek 2 lata Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 61220
Ja polecam firmę ze względu na jakość sprzętu,ale co do obsługi klienta to kolega ma racje. Totalna porażka,olewka na całej linni. Kontakt jako taki z Panem Stefanem który odpowiada raz dziennie na wiadomości oraz z kierownikiem produkcji (ten Pan sam dzwonił po raz drugi żeby dowiedzieć się czy wszystko jest OK). Telefony są podane chyba tylko dla picu, oddzwania ktoś po 4 godzinach. Długie czekanie na zamówiony sprzęt. Ciekawe kiedy jakość sprzętu przestanie wystarczaj żeby pokryć te minusy. Pozdrawiam!

ja się nie zgodze tutaj z panami jak ja zamawiałem to kontakt meilowy był błyskawiczny a gdy nie było ławeczki której zamawiałem zostałem poinformowany telefonicznie przez którąś z pań z obsługi,zamówienie zostało zrealizowane w ciągu około tygodnia, więc nie ma co generalizować, obsuwy czasowe zdarzają się każdej firmie jak ma dużo zamówień.

choćbym szedł ciemną doliną, zła sie nie ulęknę - bo sam jestem najgorszym sk%^@$!wysynem w tej dolinie ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1725 Wiek 42 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 13979
Korespondencja z Panią Ewą faktycznie mogła wprowadzić w błąd. Ale jeszcze raz. jeśli produktu nie ma na stanie magazynowym jest umieszczana informacja o tym na www.kelton.pl jak również aukcja jest usuwana z allegro. Jeśli klient składając zamówienie oczekuje informacji kiedy będzie towar na stanie udzielamy dat tylko wtedy gdy produkt jest już w trakcie produkcji. W innym wypadku nie możemy. I jeszcze raz podkreślam na tą chwilę mamy 81 produktów z linii home&heavy z czego braków 13 szt. w tym 2 braki w przeciągu 2 tygodni znikną.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Puchar Europy Środkowej- Słowacja- Zilina

Następny temat

Konkurencyjna oferta.

WHEY premium