Ucze sie sztuki zycia hip hop to moj sensei
...
Napisał(a)
Witam dalem sie skusic na taka sesje: 26 strzalow omy. 1 strzal co 4 dni (tzn: poniedzialek - piatek- wtorek itp) ostatni strzal dalem 5 dni temu prosze o pomoc co z odblokiem bo jestem zielony w tym temacie z gory dzieki
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
A jak efekt po omce?Poszlo cos?
j**ać tego pedzia co się pruje przez internet bo jest NIKIM! (ON)
...
Napisał(a)
poszlo prawie 10 kilo 6 centow w lapce i ogolnie nawet dobrze ale prosze o pomoc z tym odblokiem
...
Napisał(a)
Dodam jeszcze ze mam jedna buteleczke pregnylu 5000ui i i 24 tablety clomidu- wystarczy czy potrzebuje czegos wiecej??
...
Napisał(a)
3 tyg po ostatnim szocie zacznij clomid 100/100/100/50...50 do konca po clomidzie hcg daj 1000 jm e2d, dokup pregnylu.
Cukrzyk-since 11.10.2010
Dopiero rosnę.
...
Napisał(a)
3 tyg po ost mixie zaczynasz hcg 1000 j.m. co 2 dni przez 3-4 tyg po hcg clomid
treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]
...
Napisał(a)
karei piszesz bzdury
słuchaj lodzianina
Zmieniony przez - siero w dniu 2011-02-24 08:03:58

słuchaj lodzianina
Zmieniony przez - siero w dniu 2011-02-24 08:03:58
...
Napisał(a)
to ile lacznie tego pregnylu wbic? i jak z clomodem mozesz rozpisac?? i co zrobic zeby jak najmniejsze spadki??
...
Napisał(a)
Lodzianin chyba cos Ci sie pomieszalo??To co odblok clomidem zaczalby po 6ciu tygodniacz??Daj juz HCG i bij je do 3 tygodni od ostatniego strzalu omki. bij po 2000 iu co 3/4 dzien.Po 3 tygodniach clomid!!!
j**ać tego pedzia co się pruje przez internet bo jest NIKIM! (ON)
...
Napisał(a)
no dobra a powie mi ktos jeszcze jak te hcg rozrobic?? ile ml tej wody do ampulki i jak odmierzyc te 200 iu bo zero ogaru w tym temacie. A no i ile tego cloma i jak dawkowac?