SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

hamulce tarczowe hydrauliczne TEKTRO Auriga Comp

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6599

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1583
witam ma do kupienia hamulce TEKTRO Auriga Comp za 200 zł bez tarcz i tu pojawia się moje pytanie czy warto?? jestem początkującym zjazdowcem na hamulce mam do wydania 300 zł za 100 zł kupilbym dwie tarcze? WARTO??aha hamulce są nowe

Zmieniony przez - MatiDH1993 w dniu 2009-10-15 19:25:48
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 93
A jakimi trasami jeździsz? Wg mnie w przypadku hamulców bardziej liczy się trasa i podłoże, po jakim jeździsz, niż stopień zaawansowania:) No przynajmniej na początku;)/Jeżeli masz zamiar jeździć po górskich terenach lub jeździć z dużą prędkością to wg mnie inwestycja w dobre hamulce jest opłacalna. Tu chodzi w końcu o Twoje bezpieczeństwo. Cena 300zł jest dość wygórowana, przynajmniej w sklepie w którym ja się zaopatruję - rower.com.pl - za taką cenę mogłabym dostać już naprawdę dobre akcesoria. Nie wiem jak z resztą serwisów, ale zgodnie z moimi doświadczeniami kupisz coś nawet taniej. Tak jeszcze w ramach dygresji dodam, że mnie od słabych hamulców strasznie bolą...palce;p naprawdę miałam kiepskie hamulce w góralu w tamtym sezonie i przy zjeździe z dłuuugiej i bardzo stromej górki traciłam niemal czucie w palcach przez silne uciskanie hamulca. Także po tych doświadczeniach twierdzę, że dobre hamulce to pieniądze nie wyrzucone w błoto:)