SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

gainery po połowie białka i węgli?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1173

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 142 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 1367
witam wszystkich . Chciałbym spytać i dowiedzieć sie czegoś o odżyweczkach które mają mniej wiecej po połowie białka i węglowodanów. Chodzi mi of course o mase !! Trochę już ćwiczę, brałem parę razy różne gainery, krete, białko. Ale zawsze były to gainery które miały dużo więcej węgli. np białka miały tylko 12 lub 20 % w składzie. A teraz zainteresowałem sie takimi które mają mniej więcej po połowie czyli np. po 45 % tego i tego lub jakos tak. Tak jak mówiłem nie jestem juz początkujący i chcem się dowiedzieć czy wogóle jest sens kupowania jakiejś odżywki czy bedzie na mnie działać. Tych jeszcze nie próbowałem wiec? Czy np radziecie kupić jakieś białeczko wysokoprocentowe i z czymś połączyć? Przyznam sie że nigdy nie brałem tabletek, zawsze wsio w proszku, lepiej się rozpuszcza i wchłania chyba? Proszę o radę co sądzicie o takiej odżywce, i co byście jeśli nie to mi polecili na mase? zaznaczam że mam tylko około 150 zł. pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 49 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 36062
to są bulki nie gainery

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 599 Napisanych postów 23111 Wiek 35 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 106556
mozesz kupic takiego bulka
np.top mass olimpa
lub profi whey mass tez olimpa
albo kup bialko i carbo i mieszaj