...
Napisał(a)
Witam, chcialbym wymienic opony w swoim rowerze na połszosowe bo czesciej jezdze ulicami niz terenem, mam rower gorski Krossa koło 26" standardowe. Pytalem goscia na serwisie powiedzial ze mam kupic opone na wymiar 26x1,9 lub 2,0 ale nigdzie nie moge dostac takich opon. Gładkie opony do jazdy po szosie znalazlem na allegro ale wymiar ich to 26x1,5... nie wiem czy moge takie zalozyc i czy beda pasowac prosze o pomoc
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź...
Napisał(a)
Ja też mam rower górski ale jeżdże głównie po asfalcie dlatego kupiłem opony z gładkim bieżnikiem 26x1,75
2,0 będą za grube i będzie duży opór toczenia na asfalcie
1,5 znowu są za cienkie jak do górala
1,75 są akurat polecam
2,0 będą za grube i będzie duży opór toczenia na asfalcie
1,5 znowu są za cienkie jak do górala
1,75 są akurat polecam
...
Napisał(a)
czesc. oczywiscie ze 1.5" bedzie pasowal do twojego roweru- tylko ze bedziesz musial zmienic razem z oponami detki, bo te z 2.0 nie beda pasowac do oponki 1.5".
PS: pamietaj ze powyzej pewnego "progu predkosci" opory toczenia traca znaczenie w porownaniu z oporami powietrza. Ta predkosc to byla chyba 22km/h jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi.
PS: pamietaj ze powyzej pewnego "progu predkosci" opory toczenia traca znaczenie w porownaniu z oporami powietrza. Ta predkosc to byla chyba 22km/h jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi.
:> ó?o:..
...
Napisał(a)
pamietaj ze powyzej pewnego "progu predkosci" opory toczenia traca znaczenie w porownaniu z oporami powietrza. Ta predkosc to byla chyba 22km/h
przy dużej prędkości opór powietrza jest dużo większy niż opory toczenia ale opór toczenia też rośnie wykładniczo wraz ze wzrostem prędkości opony szerokie o karbowanym bieżniku napewno będą stawiać dużo większy opór niż slicki
przy dużej prędkości opór powietrza jest dużo większy niż opory toczenia ale opór toczenia też rośnie wykładniczo wraz ze wzrostem prędkości opony szerokie o karbowanym bieżniku napewno będą stawiać dużo większy opór niż slicki
...
Napisał(a)
Hej Thomy - dobrze rzeczesz :) opor toczenia rosnie liniowo ... ale opór powietrza ma przyrost kwadratowy :)
:> ó?o:..
Poprzedni temat
Skoki dla zawansowanych
Następny temat
PYTANIE O ZMIANE STERÓW PILNE BARDZO PROSZĘ
Polecane artykuły