SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wielka Prośba

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 796

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 243 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3950
Witam !!
Na wstępie chciałbym prosić o inwidualne dopasowanie diety i rozkładu treningów i ułożenie menu :) do mnie i sposobu mojego życia ,
niechce iść na łatwizne ale wole skorzystać z rad wachowca i może wtedy coś ewentualnie skorygować
a więc może opisze się pokrótce
imię Tomek teraz ćwicze 5 msc lecz kiedys ćwiczyłem półtora roku potem przerwa znow ćwiczyłem przerwa i teraz znowu lecz tak napoważnie
24 lata wzrost 194 cm, waga 101 kg, obw klatki 115 cm , ramion ok 41 cm , pas 97 cm :( ,wyciskanie klatka :kończe 4 serie po 8 powtorzeń ciężar ok 85kg
barki j/w ciężar 70 kg biceps j/w ciężar 42kg.
Mój tryb życia zaczynając od niedzieli kończac na sobocie chodzę na noc do pracy (zawsze) od 19tej do 3/4 rano spię potem ok 7h.
Porsiłbym o ułożenie menu na tydzień czasu lub więcej i rozkładu podziału ćwiczenia poszczegulnych partii mięsniowych, od pażdziernika chciałbym swe ćwiczenia
ukształtować pod kątem nabrania masy aż dozadawalającego wyglądu a potem wyżeżbic sylwetke , myśle że przez okres ok 2 lat uzyskam ten efekt.
jak wspominałem w pażdzierniku planuje też zakup suplementów :kreatyna ,aminokwasy , odżywki i prośiłbym też o porade jak i co kupić mam już wdomu
kupione aminokwasy firmy MegAbol i biłako (albumina firmy "ovopol" do tego chciałbym jescze dokupić inne suplemeny .
Czy taki rozkład treningow byłby odpowiedni :1 dz- klatka i triceps , 2 dz-barki i nogi , 3 dz - plecy i biceps , 4 dz wolne.szczerze mówiąc kiedyś
tak ćwiczyłem i byłem zadowolony z efektów .
Prosze o poważnie potraktowanie mojej prośby z góry dziekuje



...rzeczy elektryczne najlepiej dzialają podłączone do prądu...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1323 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 25542
chcesz zeby powaznie potraktowac twa prosbe a nawet ci sie nie chce czytac podwieszonych postow? dieta - dzial odzywianie - podwieszone posty i pytania, trening - dzial trening - j.w.!

~REPTILE[333]~

Kupa jeża zawsze świeża!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3695 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 35058
Proponuje najpierw się odtłuścić...pora teraz na to jest najelsza i już ostatni dzwonek. Bo jak zaczniesz od paź. nabierać masy mając 97cm w pasie to nie widze tego zbyt kolorowo. Teraz trening na rzeźbe, dużo aerobów na czczo rano lub po siłce. Dieta min 3gr białka na kg wagi ww 3-4 gr. Z supli w tym przypadku polecam eca np. Thermal Pro + oczywiście fulll białka Ovopol bardzo dobry+ antykatabolik np Glutamina Olimp lub Nutrend 400/500gr.

Problem jak brać Ovopol???>>>GG 1135964 kom. 607204663

Hosse


Zmieniony przez - Hosse w dniu 2003-06-27 14:30:05

Hosse

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zaproponujcie mi coś ciekawego...

Następny temat

Kreatyna - Jak szybko po treningu?

Fruzelina