SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Teorie o długich estrach.

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2380

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 362 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5341
Witam Panowie.Jestem początkującym koksierzem (jestem na pierwszym cyklu 500mg week-redukcja) i mam kilka nurtujacych pytań co do długich estrów:

1.Czy faktycznie długie estry tak długo się rozkręcają (3-5tyg) bo niektórzy twierdzą ,że to bzdura i od pierwszego strzała już czuć działanie (może placebo), tak twierdzi mój terener.
2.Czy faktycznie na redukcji długie estry trzymają więcej wody ? Czy to zalezy tylko od michy? (osobiście tego nie zauważyłem ale może na propie miłbym lepszą definicję już)
3.Najważniejsze pytanie: Czy jak zwiększam dawkę to poczuję ją też dopiero po tych 3-4tyg od zwiększenia?

Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 94931 Napisanych postów 364914 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1670443
wolfidexter
Witam Panowie.Jestem początkującym koksierzem (jestem na pierwszym cyklu 500mg week-redukcja) i mam kilka nurtujacych pytań co do długich estrów:

1.Czy faktycznie długie estry tak długo się rozkręcają (3-5tyg) bo niektórzy twierdzą ,że to bzdura i od pierwszego strzała już czuć działanie (może placebo), tak twierdzi mój terener.
2.Czy faktycznie na redukcji długie estry trzymają więcej wody ? Czy to zalezy tylko od michy? (osobiście tego nie zauważyłem ale może na propie miłbym lepszą definicję już)