SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TATUAŻ - PIELĘGNACJA

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 9438

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12
Witam , czytałem dużo na temat pielęgnacji, ale nadal niewiem co zrobic w jednej sytuacji, co meczy mnie juz od 2 dni ; P A wiec , smaruje skore alantanem (w kremie ) i zauwazylem ze robia sie takie białe "gluty" na tatuażu. Nakładając krem mam dokladnie przemyć skórę i usunąć te gluty czy w ogóle nie przemywać czy jak? ;p bo troche sie juz zakrecilem ; P prosze o pomoc ;]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 155 Napisanych postów 10921 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 43675
to jest zapewne nadmiar maści. więc jak najbardziej wacikiem możesz otrzeć te "gluty". Napisz czy to poskutkuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 91 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1025
zapamietaj jedno im wiecej masci dajesz tym dluzej sie tatuaz goi, smaruj tyle razy ile tatoomaster zalecil

Jestem Polakiem - więc mam obowiązki polskie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12
powiem tak, dokladnie zmylem te gluty, i nakladalem poprostu mniej tego kremu. Co prawda po chwili on wysychal i po 1-2h nie czulem zeby byl nawilzony, wiec mylem i smarowalem bardzo mala warstwe kremu czesciej poprostu...dzisiaj mija 8 dzien od zrobienia tatuazu i juz prawie cala ta "powloka" zeszla :) wiec chyba jest dobrze :)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 91 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1025
zejdzie cala ta skóra, i wtedy zobaczysz czy nie ma czegos do poprawki

Jestem Polakiem - więc mam obowiązki polskie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 16310 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 69593
Siemanko
Nie chcę zaśmiecać forum i zakładać kolejny temat, więc podłączę się pod ten
Sprawa wygląda tak... Dwa dni temu miałem zrobioną dziarę, od wczoraj smaruję maścią alantan plus, a dzisiaj po przebudzeniu, zobaczyłem odbity tatuaż na pościeli.
I zastanawiam się czy wszystko ok?
1

"Mam dwie głowy, co prawda obie są głupie, ale jedna bardziej lubi jak się na niej siada."
Per Aspera ad Astra

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 305 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3521
Ja zawsze robie tak: przemywam delikatnie skórę letnią wodą z mała ilością szarego mydła, tak aby zbytnio jej nie podrażnić, potem warstwa alanatanu w kremie i na to folia do pakowania żywności. Jeśli tylko smarujesz kremem i nie zabezpieczasz skóry to możesz sobie zrobić kuku i tattoo bedzie do poprawki. Można też zamiast folii stosować specjalne plastry na poparzenia, ale jest to rozwiazanie dość drogie. Pozdrawiam, Marcin.
1

"Jedyne miejsce, gdzie sukces jest wcześniej niż wysiłek, to słownik" - Vince Lombardi
"Życie jest jak Miriam: Niby wszystko ładnie, pięknie, a tu h*j"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 16310 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 69593
Ja słyszałem, że nie powinno się zaklejać dziary folią, bo tam "kiśnie" i dłużej się goi...

"Mam dwie głowy, co prawda obie są głupie, ale jedna bardziej lubi jak się na niej siada."
Per Aspera ad Astra

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 305 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3521
1 tatuaż leczyłem tylko smarując alantanem i nie zakrywałem niczym, porobiły mi się strupki, które "wyciągały tusz ze skóry", brudziły ubrania i pościel. Rezultat 5 dni gojenia i tatuaż do bani, do poprawki. Następne zakrywałem folią, leczenie ok 7 dni, wzór czarny i wyraźny, bez potrzeby robienia poprawek. Pozdrawiam.

"Jedyne miejsce, gdzie sukces jest wcześniej niż wysiłek, to słownik" - Vince Lombardi
"Życie jest jak Miriam: Niby wszystko ładnie, pięknie, a tu h*j"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 16310 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 69593
Czyli idę obmyć, nasmarować i zawinę w folię Bo już mi naskórek złuszcza, ale najwięcej w okolicy gdzie mi się łapa o bluzę ociera...
A jak ma skóra oddychać przez folię??

Zmieniony przez - KoksikzBG w dniu 2010-04-02 14:33:25

"Mam dwie głowy, co prawda obie są głupie, ale jedna bardziej lubi jak się na niej siada."
Per Aspera ad Astra

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 305 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3521
Z każdym dniem zmywania, smarowania i zawijania schodziły mi te gluty o których kolega pisał wyżej, czasami były lekko ciemnawe , ale najważniejsze aby nie dopuścić do przesuszenia skóry. Po tym jak gluty przestały schodzić nawilżałem czerwonym mleczkiem garniera, bo z natury mam bardzo suchą skórę.

"Jedyne miejsce, gdzie sukces jest wcześniej niż wysiłek, to słownik" - Vince Lombardi
"Życie jest jak Miriam: Niby wszystko ładnie, pięknie, a tu h*j"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

panewki biodrowe?

Następny temat

Leki na uspokojenie

Shaker