SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rower spinningowy ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5499

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 1015 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 43681
czesc mam problem z zakupem rowerka do domu - nie wiem czy brac zwykly czy spinningowy, moze ktos doradzic jakis model bo nie znam się na tym a chce kupic porzady rower co wytrzyma z 2h dziennie ze 100kg typem. przedział cenowy - do 2,5k zł (uprzedzę pytanie - tak tez mam zwykły rower) jak ktos sie zna na rowerkach i moze doradzic cos dobrego to bedę wdzieczny, pzdr

p.s. wiem ,ze napisałem 2 tematy..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 45 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1081
Witam, ja brałbym zdecydowanie spinnigowy, ale to moja subiektywna opinia. Sam jeżdżę na zwykłym rowerze MTB "po lesie" i w spinningozywym mogę przyjąć podobną pozycję. Dodatkowo przy Twojej wadze i planowanej intensywności nie wiem czy znajdziesz odpowiednio mocny "zwykły" rower. W planowanych funduszach z pewnością znajdziesz coś fajnego - Schwinn, Tomahawk, Precor. Zwróć uwagę na wagę koła napędowego - im cięższe tym lepiej. Co do wagi użytkownika nie powinno być problemu. Warto sprawdzić czy support i korba są kompatybilne z ogólnodostępnymi w sklepach rowerowych - te części najszybciej się zużywają. Sam napęd - pasek czy łańcuch - w użytkowaniu domowym nie ma takiego znaczenia (trwałość napędów jest długa), choć w samodzielnym serwisowaniu lepszy będzie łańcuch. Niektórzy twierdzą, że pasek jest cichszy i bardziej płynny, ale osobiście tego nie odczułem. Mam nadzieję, że trochę pomogłem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 1015 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 43681
dzieki wielkie, 1 rower na jaki patrzyłem to YORK SB 300 Spin Bike ale nie wiem czy on wytrzyma, na allegro tez jest pare rowerów tylko z likwidacji klubów i się zastanawiam czy lepiej wziaść cos ze sklepu czy cos (niby) lepszego a używanego, pozdrawiam

Zmieniony przez - Showcase w dniu 2010-02-28 09:05:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 45 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1081
Obejrzałem tego Yorka. Na tej firmie nigdy nie jeździłem, ale jest to marka uznana przynajmniej w segmencie sprzętu domowego. Koło 18kg, a waga użytkownika 120. Fajny system regulacji obciążenia - z góry, moim zdaniem zdecydowanie lepszy patent niż zaciski boczne, ustawienie też w pełni regulowane - super. Jedynie co mi się nie podoba to "siodło w powietrzu", ale zakładam że przy tej firmie sztywność ramy jest zachowana - bo ta część będzie mocno pracować. Dla mnie siodło za szerokie, ale to już indywidualne preferencje :)
Jeżeli "klubowy" jest w dobrym stanie... to czemu nie... Najważniejsze jak sprawuje się regulacja obciążenia, z tym można mieć najwięcej kłopotu, resztę można zrobić niewielkim kosztem (pod warunkiem jak w 1 poście). Oczywiście zakładamy, że sama rama jest OK, ale oprócz zwykłych otarć i ubytków farby nie spotkałem się z czymś poważniejszym.
Jesteś wysoki, więc ważne abyś sprawdził maksymalną możliwość wysunięcia siodła do góry - mniej więcej do kolca biodrowego.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do oceny

Następny temat

Dr Mauro Di Pasquale

nutloveb