SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rower spinningowy ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6016

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 1020 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 43903
czesc mam problem z zakupem rowerka do domu - nie wiem czy brac zwykly czy spinningowy, moze ktos doradzic jakis model bo nie znam się na tym a chce kupic porzady rower co wytrzyma z 2h dziennie ze 100kg typem. przedział cenowy - do 2,5k zł (uprzedzę pytanie - tak tez mam zwykły rower) jak ktos sie zna na rowerkach i moze doradzic cos dobrego to bedę wdzieczny, pzdr

p.s. wiem ,ze napisałem 2 tematy..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 48 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1081