SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Różnica Low-Endowymi białkami WPC

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 573

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 212
Witam. Trenuję mniej więcej od 2 lat, od 1,5 roku suplementuję dietę białkiem WPC. Od początku używałem forumowego białka SFD - czasem w normalnej wersji, czasem w ECONO i przyznam, że nigdy nie miałem z nimi większego problemu.

Tutaj moje pytanie - Na rynku jest kilka białek w bardzo podobnych cenach takich jak "UNS ECONO", "Ostrovit", "Hi-Tec Nutrition Protein 80" itd...

Czy Waszym zdaniem warto dołożyć te kilka złotych i kupić coś z powyższych?

Nie ukrywam, że takie rzeczy jak smak są dla mnie drugorzędne - najbardziej interesuje mnie zawartość "białka w białku" i ewentualnie rozpuszczalność.

Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 1295 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24734
Ostrovit , może być ale smaki nie powalają (czeko, orzech) a i pieni się tak jak forumowe. Z UNS jestem aktualnie b.zadowolony, dobra rozpuszczalność, brak piany i fajny smak (delikatna wanilia, nie wali chemią ani nie przesłodzona). Jednakże ja za 2kg UNS na wyprzedaży z SFD kupiłem za 98zł :), normalnie tych 140 zł to moim zdaniem bez różnicy co weźmiesz. Głównie kwestia gustu smakowego powinna decydować. Dla odmiany możesz spróbować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 3085 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19258
ja tam bym został przy sfd jak nie drażni Cie rozpuszczalność;)