SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POSTINOR

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4809

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 189 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2203
Czy ginekolog przepisze ten lek bez niczego czy trzeba miec jakis szczegolny powod?Czy tylko ginekolog moze przepisac ten lek???

Nobody is perfect, my name is nobody

Nobody is perfect, my name is nobody

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 21724 Wiek 42 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 92660
Zawsze bierze się dwie.I skutecznośc panowie jest zachowana gdy tabletka jest połknięta do 3 godzin po stosunku.rugą bezwzględnie 12 godzin po.Miałem doczynienia z tym preparatem(własciwie mieliśmy)i wszystko skonczyło sie dobrze..Więc troszke się tematem zainteresowałem.
Pozdro.
ps. to moaj pierwsza wypowiedz w medycznych bo nie miałem abona


Doradca w dziale Suplementacja
To co najlepsze w kulturystyce jest niewidoczne dla oczu..

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3704 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 23096
Jeżeli bardzo Ci zależy to najlepiej na pogotowie...

Ale nie lepiej pomyśleć o pigułkach before ? są bezpieczniejsze...


.:: Czlonek mafia.suple.hardcor.pl ::.
Doradca w dziele suplementacja.

"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, aż znajduje się taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to robi."
A.A. ;)

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -5242 dzień Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 158206
pogotowie, izba przyjęć szpitala, lekarz rodzinny, nie musi byc ginekolog, jesli nie bedzie przeciwwskazan, to powinien podpisac bez problemów.

ale spiesz się.

P.S.
tego nie stosuje sie jako antykoncepcji.

SI VIS PACEM, PARA BELLUM...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 496 Napisanych postów 9533 Wiek 41 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 18704
kazdy lekarz moze przepisac !
ogolnie dosc szkodliwa pigułka (z tego co wiem lepiej raz przyjac wieksza dawke niz rozkladan na 2 - wieksza skutecznosc)
co do tabletek to tych PRZED tez nie polecam !

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 189 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2203
Dzieki

Nobody is perfect, my name is nobody

Nobody is perfect, my name is nobody

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50418 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
może przepisać, ale niekiedy za dodatkowa opłatą..tzw. korupcja, więc, lepiej sie zabezpieczyc przed niz mpóżniej wydawac okolo 100 złotych lub więcej..


Śpieszcie sie kochać ludzi, bo oni tak szybko odchodzą...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -5242 dzień Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 158206
1 tab. kosztuje ok. 30 zł, jesli nie ma przeciwwskazan (np. czeste uzywanie, stan zdrowia etc.) to KAZDY lekarz powinien przepisac bez problemów. jedyna mozliwa opłata to opłata za wizytę.

SI VIS PACEM, PARA BELLUM...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 496 Napisanych postów 9533 Wiek 41 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 18704
a ogolnie
ładne niektorzy mają nastawienie jak sie w takie rzeczy wczesniej zaopatrują !! chodzi o ogolną szkodliwość tej TABLETKI
co do kosztów to neistety czasami za głupotę trzeba płacić ;-p



XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 189 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2203
Jush sobie zalatwilem z Ukrainy za 15 hrywien ;P Taniocha!!!

Nobody is perfect, my name is nobody

Nobody is perfect, my name is nobody

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 169 Napisanych postów 4456 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 65753
Potrzebowalem tej tabletki dzis, zalatwilem sobie recepte. Jako ze jest dzis niedziela byla tylko jedna apteka otwarta (dyzurna). Zrealizowalem recepte, ale nie do konca. Okazalo sie ze zostalo ostatnie opakowanie i w srodku jest tylko jedna tabletka, bo aptekarka sprzedala komus jedna (bardzo to inteligente). Zaplacilem polowe naleznosci i dostalem odpis na paragonie zeby jutro jak bedzie dostawa zglosic sie po druga. Pierwsza tabletka byla wzieta okolo 12h po stosunku, druga powinna byc wzieta 12h po pierwszej. Jako ze druga mam dostac dopiero jutro, to bedzie wzieta okolo 18h po pierwszej. Czy jest sens brania tej drugiej czy nie?
Bede wdzieczny za odpowiedz.

pozdrawiam Logan
"Szukam sposobu by kiedys poleciec jak Ikar, na skrzydlach tej wolnosci i jesli mam jak on spasc, to spadne jak on, ale szczesliwy bo zylem naprawde"

"Kazdy jest swirem - kwestia tylko na ile."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -5242 dzień Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 158206
zrób tak, jak polecił lekarz wystawiający recepte.

SI VIS PACEM, PARA BELLUM...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cwiczenia a wzwod!

Następny temat

Nadgatstek -pomoc

nutloveb