SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

OSTROWIA WPC 80

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 995

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8037 Napisanych postów 149271 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1183910
niestety bys musial Bulla podpytac bedzie wiedzial wiecej
Bon pewnie przyjdzie po weekendzie zebys sie nie martwiL
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 22991 Wiek 7 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 173450
Było mówione pewien czas temu że ze 3 tygodnie, ale coś się przedłuża.

"That's not normal because we don't want to be normal.
Normality is what weak people call living. I call it death."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1046 Napisanych postów 21919 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336478
TomQ-MAG
niestety bys musial Bulla podpytac bedzie wiedzial wiecej
Bon pewnie przyjdzie po weekendzie zebys sie nie martwiL


nie martwie sie, spokojnie czekam

Amentoris
Było mówione pewien czas temu że ze 3 tygodnie, ale coś się przedłuża.


no walsnie troche sie przedłuza chyba, pytałem w BOK jakis czas temu, tam jeszcze dopytam

dzieki chłopaki


edit:sprawdziłem, w BOK pytałem na koniec lutego i odpowiedz była ze
mozliwe ze nawet miesiac bedzie trzeba poczekac

Zmieniony przez - wincol w dniu 2012-03-09 23:09:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 13475 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 83559
no V1 wanilia to było V2 juz lepsza
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kreta

Następny temat

Kreta 2

WPC