SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Młody i chudy.Co mam jeść?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2179

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2085
bym prosil konkretne nazwy produktow bo jestem "zielony" w tych sprawach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
ale jesteś uparty...
nic Ci ta kreatyna nie da bez diety... od gainera żartego w nieodpowiednich ilościach będziesz miał obstrukcję jelitową albo urośnie Ci kajadan...tak czy siak , kasa wyrzucona w błoto...
ech...ale niech Ci będzie:
kreatyna trec'a 200 mesh albo vitalmax'a
gainer trec'a mass xxl albo vitalmax'a gainer 1 lub 2
powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2085
hmm to moze bialko i garnier ? ;D bo chcem przytyc mam 15 lat a na diete nie mam czasu a ni checi.. jem duzo pokarmow bialkowych kasze itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 271 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3501
white90 -> nie ma żadnego gainera w tabletkach, ale może się mylę

Ja (w miarę możliwości) unikam produktów w kapsułkach, bo te kapsułki czasem są jakoś tak dziwnie wychudzone. Lepiej kupić kreatynę w proszku. Wybór jest duży. Z tańszych proponuję "Classic Creatine Monohydrate" Vitalmax'a lub "Creatine" American Muscle, a z nieco droższych "Creapure" Ultimate Nutrittion lub "Creatine" Weider'a. Przy cyklu z kretką należy pić w ciągu dnia więcej płynów!

Z tanich gainerów - tak samo jak emenems: dobry jest "Gainer 1" lub "Gainer 2" Vitalmax'a albo "Mass XXL" Trec'a.

Na masę dobre jest picie napojów węglowodanowych (np. pomiędzy posiłkami), np. "Carbo" Hi-Tec'a czy Olimpu.

"Nie biorę kokainy, bo się boję, że mi wypali trzecie nozdrze."
(Woody Allen)

...