SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dociecie

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 382

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 514 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9243
WIEK: 24
2. WAGA: 95
3. WZROST: 181
4. WYMIARY:
-biceps:
-klatka:
-udo:
-talia:
5. STAŻ NA SIŁOWNI: kilka lat
6. DIETA: ujemny bilans kaloryczny
-białko:
-węglowodany:
-tłuszcz:
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: od jakiś 3lat bez odbloku,
8. TRENING: PPL
9. CEL CYKLU: Redu
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP Czasowy OD JEGO ZAKOŃCZENIA: ostatnio mostek 250mg T co 7-10 dni
11. POZIOM BF%:
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):
13. STAN ZDROWIA: dobry
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:
15. PPM (podstawowa przemiana materii):
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: 140x3
-martwy ciąg: 220
-przysiad: 200

Witam. Ostatnimi czasy się troche zapuscilem. Chciałbym w jakieś 8 tyg zejść do jak najnizszego bfu i robić jakościowa masę. Będzie ujemny bilans kalorii, cardio.

Myślałem, żeby wrzucić
Długiego T 500mg tygodniowo jako podkład. Co do tego, żeby fajnie się wyciąć? Myślałem nad clenem, ale z tego co czytałem daje mocno w serducho(nie miałem z nim doczynienia jeszcze)

Mogę ogarnąć recke, może tussi z apteki? 1tab ma 15mg efki(też nie miałem doczynienia)

Może Oxa? (też nie miałem doczynienia, ale to chyba już więcej $ będzie potrzeba, a budżet mam ograniczony)

Moze coś takiego?
500mg długiego
300mg npp
30mg wino
Efka? /clen?

Z gory dzięki za pomoc :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 509 Napisanych postów 468 Wiek 35 lat Na forum 237 dni Przeczytanych tematów 3106
Test npp winko bedzie odpowiednie . Z efka to musialbys sprobowac czy nie bedzie problemow z sercem skoro juz miales jakies komplikacje . Efa/clen wplywa takze sprawa do przemyslenia czy wrzucac . Ale test npp i winko jak nabardziej i bez efy/clenu bedzie mozna sie dociac

Miałem być Bogiem a żyje z anabolicznym nałogiem :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1029 Napisanych postów 1917 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 77848
Ja bym npp zostawił na odbicie po redukcji
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 13868 Napisanych postów 63741 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 544785
Jak masz problemy z serduchem odpuść sobie stymulacje. O pompe trzeba dbać, forme zrobisz na saa spokojnie przy zachowaniu reszty potrzebnej pod cel.
4

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4433 Napisanych postów 7697 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 390494
No raczej. Daj tylko testa i wino. Musza mi zacząć płacić chyba w końcu, ale weź SX z WXN i to maks jeśli chodzi o stymulanty. Przyhamuje apetyt. Do tego polecam dwa razy dziennie wypić babkę płesznik. Łyżkę stołowa na szklankę wody. To musi postać z 15 min i raz, ze oczyści jelita to powstały glut tez wypalnia żołąd i hamuje głód. Do tego yerba mate. Kup smakową z CBS. Da Ci lekkie pobudzenie i znów przyhamuje głód.
1

Krzychu79

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 514 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9243
AdamKO84
Test npp winko bedzie odpowiednie . Z efka to musialbys sprobowac czy nie bedzie problemow z sercem skoro juz miales jakies komplikacje . Efa/clen wplywa takze sprawa do przemyslenia czy wrzucac . Ale test npp i winko jak nabardziej i bez efy/clenu bedzi e mozna sie dociac


Tzn ja czytałem, że obciąża clen serce mocno. Sam nie mam problemów(przynajmniej mam taką nadzieję)
Jedyne co to biorę leki na nadciśnienie, bo mi wywala od SAA(nie wiem czy to się zalicza do problemów z sercem)

Także może warto pomyśleć o tej efce lub clenie?

Czy dać 500 testa, 300 npp, 30mg czy więcej? wina



Zmieniony przez - Teodorrr w dniu 2019-09-10 11:41:03

Zmieniony przez - Teodorrr w dniu 2019-09-10 12:09:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 13868 Napisanych postów 63741 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 544785
Ja już coś bierzesz to może stłumić, ale mogą być i cyrki. Najprościej przelecieć jedno i drugie na niskich dawkach i obserwować czy jest stabilnie czy znacznie gorzej. Kwestia indywidualna, ja np dobrze toleruję clen.
2

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 514 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9243
krzykacz
Ja już coś bierzesz to może stłumić, ale mogą być i cyrki. Najprościej przelecieć jedno i drugie na niskich dawkach i obserwować czy jest stabilnie czy znacznie gorzej. Kwestia indywidualna, ja np dobrze toleruję clen.


Czyli wtedy clen zamiast winka?
A jak dawkowac clen najlepiej, żeby to miało ręce i nogi?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 13868 Napisanych postów 63741 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 544785
Wino nie pali fatu, więc clen czy efa może iść do wina. Kwestia co i w jakich dawkach będzie się sprawdzać u Ciebie akurat skoro tak boisz się o pompe.
3

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 514 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9243
Mogę spróbować optymalnej dawki przy mojej wadze i zobaczę jak się będę czuł. Najwyżej odstawie. Tylko potrzebuje porady ile tego wrzucić żeby paliło dobrze fat
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 13868 Napisanych postów 63741 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 544785
40/60/80 testuj na początek. Co kilka dni podbijaj.
2

doping & zdrowie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Napecznialy tloczek strzykawki

aerofull