SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

B12

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 7518

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47479 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
a powiedzcie mi--bo koleś mi dziś proponował b12--tanio--zapomniałem

i nie wiem bo czytałem, że można telepy dostać po b12--że to wcale nie jest takie bezpieczne.

i czy jak zamówiłem sobie SMP i OVOPOL to czy dobrze by było wspomóc się tym b12--ale prosze tylko ekspertów albo ludzi którzy są pewni swoich wypowiedzi.....bo to poważne decyzje..


bo wujek brał b12--ale z koksem--a ja koksów niechce

prosze o odpowiedzi---potym to raczej apetyt nie???--bo na masie mi nie skoczy zbytnio??albo na sile???--bo jeśli nie to uważam, że nie ma sensu się szprycować ponic

-----====(D-B-Z-team)====-----
--= =--
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 62881
Po pierwsze zastrzyki z b12 rob w gabinecie zabiegowym z wykwalifikowanym personelem medycznym(prrzynajmniej te pierwsze) Ze wzgledu na mozliwosc wystapienia uczulenia na B12, a co za tym idzie wstrzas-wtedy niezbedny jest odpowiedni personel medyczny i sprzet. Na ta witamine jest uczulony maly % ludzi, ale a noz mozesz byc i wtedy moze byc nie milo.
Ja bralem B12 wielokrotnie i odzuczwalem zwiekszenie wydolnosci, wytrzymalosci, motywacji do treningow. 666 pisal jeszcze, ze jest dobra na stawy. B12 zazwyczaj nie bierze sie samej tylko z Cocarboxylaza i innym dodatkami(np. patrz 2 cykl dabka) Masy sie po tym nie spodziewaj, ja stosuje ten cykl zazywczaj przy treningach na sile. Juz niedlugo zaczynam kolejny hehe Jeszcze podobno wyskakuja pryszcze(mi sie osobiscie to nie zdarzylo, ani mojemu kumplowi)

Jeżeli moja wypowiedż Ci się spodobała to nie dawaj Sog'a tylko wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z Sog'a, a zajmie Ci to tyle samo czasu! Dzięki

.:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::.
Michał G. "GÓRAL"

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47479 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
a co ze spadkami siły przy b12 po zakończeniu przyjmowania wiatminek ? - są wogóle jakieś spadki ?

Dobry Bic to Duży Bic !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 62881
Lekki spadek napewno zanotujesz, bo jedziesz wtedy na dopalaczu. Jednak sila, ktora wypracujesz na cyklu powinna w duzej mierze pozostac.

Jeżeli moja wypowiedż Ci pomogła, to nie dawaj SOG'a tylko wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z SOG'a, a zajmie Ci to tyle samo czasu! Dzięki

.:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::.
Michał G. "GÓRAL"

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47479 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
SOG4U

Dobry Bic to Duży Bic !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 212 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7535
a ja mam pytanie czy mogę wypic ampulke i co to wlasciwie da! czy wtedy naprawde duzo magazynuje sie w watrobie i jak temu zapobiec! aha no i ile tego wypijac???? jedna ampulka raz na 3 dni??

Tribal Gallery
www.tribal.glt.pl 

Tribal Gallery
www.tribal.glt.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47479 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
:))
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 62881
Jak masz to pic to lepiej kup sobie B-complex. Picie mija sie z celem.

Jeżeli moja wypowiedż Ci pomogła, to nie dawaj SOG'a tylko wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z SOG'a, a zajmie Ci to tyle samo czasu! Dzięki

.:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::.
Michał G. "GÓRAL" Doradca w Suplementacji

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 212 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7535
Ale w koncu zawsze to wieksze stezenie niz tabletka a zreszta w b-complex nie ma b12! czy wypicie nie da zadnych efektow????? tabletka nie moze byc lepsza!!!!!!!!!!!!

Tribal Gallery
www.tribal.glt.pl 

Tribal Gallery
www.tribal.glt.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 62881
nie po to sa zastrzyki zeby je pic, po to kujesz tylek zeby od razu przechodzilo do miesni/krwiobiegu. Picie zbednie ci obciazy watrobe. Juz lepiej kup sobie B12 Naturella 10 tabletek tego odpowiada 1 zastrzykowi. Ceny sa podobne.

Jeżeli moja wypowiedż Ci pomogła, to nie dawaj SOG'a tylko wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z SOG'a, a zajmie Ci to tyle samo czasu! Dzięki

.:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::.
Michał G. "GÓRAL" Doradca w Suplementacji

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Glutamina Hi-tec-troche inne pytanie

Następny temat

solidna masa

Fruzelina