1. SUNTOUR DURO D 130mm- http://allegro.pl/item120202363_suntour_duro_d_130_mm_piwoty_wysylka_gratis.html
2. SR SUNTOUR XCR – RL 120mm- http://allegro.pl/item121440799_sr_suntour_xcr_rl_120mm_wysylka_gratis_model_06_.html
3. SR SUNTOUR DURO E 130mm- http://allegro.pl/item121440739_sr_suntour_duro_e_130mm_z_pivotami_tylko_u_nas_.html
4. ROCK SHOX DART TWO 2 100mm-http://allegro.pl/item120345067_nowosc_2007_rock_shox_dart_two_od_ss.html
5. Marzocchi MZ Comp 105mm- http://allegro.pl/item120220312_marzocchi_mz_comp_wysylka_gratis_0_zl_.html
1. SUNTOUR DURO D:
Przeznaczenie : FREERIDE DOWNHILL
Skok : 130mm
Goleń górna : Stal Cr-mo czarny chrom(32mm)
Goleń dolna : Magnesium
Rura sterowa : Stal Cr-mo 1i 1/8 cala
System tłumienia : Olejowe
Amortyzacja : Sprężyny
Rodzaj hamulców : V-brake/ Tarczowe
Regulacja : Napięcie wstępne sprężyny
Waga : 2150 gr
2. SR SUNTOUR XCR – RL:
Przeznaczenie : ALL MOUNTAIN (26")
Skok : 120mm
Goleń górna : Stal wysokogatunkowa STKM chromowana(30mm)
Goleń dolna : Magnesium
Rura sterowa : Stal wysokogatunkowa STKM 1i 1/8 cala
Długość rury sterowej : 25,5 cm
System tłumienia : Kartridż olejowy/Blokada skoku SPEED LOCK
Amortyzacja : Sprężyny
Regulacja : Napięcie wstępne sprężyny
Waga : 2250 gr.
3. SR SUNTOUR DURO E:
Przeznaczenie : FREERIDE
Skok : 130mm
Goleń górna : Stal Cr-mo czarny chrom(32mm)
Goleń dolna : Magnesium
Rura sterowa : Stal Cr-mo 1i 1/8 cala
Długość rury sterowej : 25,5 cm
System tłumienia : Olejowe
Amortyzacja : Sprężyny
Regulacja : Napięcie wstępne sprężyny/Regulacja tłumienia powrotu
Waga : 2150 gr.
4. ROCK SHOX DART TWO 2:
Skok 100mm.
Waga rzeczywista ok.2,49kg
Długość rury sterowej 265mm, 1 1/8” ahead
Lewa goleń : regulacja napiecia wstępnego - sprężyna + elastomer
Prawa goleń: otwarta kąpiel olejowa - tłumienie olejowe z gałką regulacji od dołu goleni + blokada skoku typu TurnKey Lockout (gałka płynnie utwardza amortyzator).
Korona czarny połysk , szeroka , pod stery zintegrowane.
5. Marzocchi MZ Comp:
skok / 105 mm
regulacja naprężenia wstępnego na obu goleniach
sprężyna stalowa w obu goleniach
widelec smarowany smarem stałym
medium tłumiące / sprężyna,elastomer
medium amortyzujące / sprężyna
średnica goleni górnych / 30 mm
golenie dolne / magnezowe
golenie górne / stalowe
rura sterowa / stalowa
korona / aluminiowa
brak regulacji tłumienia
Który z powyższych wybrać najlepiej ? A moze jeszcze jakieś inne propozycje ? Cena jak wiadomo koło 400zł.
I jak to jest z tym olejem ? Jak są sprężyny, wiadomo, smar i po sprawie, amor powinien działać lepiej, a z olejem, jak to wygląda ? Chcąc nasmarować sprężyny, trzeba od nowa gdzieś wlewać olej ? bo sobie tego nie wyobrażam...
Zmieniony przez - Dagerooo w dniu 2006-08-20 22:57:43