SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

tętno

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3605

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 33
mam problem. ćwiczę od ponad roku i ostatnio zaobserwowałam,że strasznie "skacze" mi tętno. co mam zrobić żeby mi przeszło?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 13874 Wiek -4402 dzień Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 158206
co znaczy "skacze" i kiedy tak się dzieje?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 33
"skacze" tzn jak zaczynam cwiczyc aeroby to jak rozpoczynam wysilek mam od razu tetno 160, po chwili 120, potem nawet 190 i tak na zmianę. przy tej samej intensywnosci cwiczenia. przeszkadza mi to bo wlasnie zaczelam spalanie tkanki tluszczowej i powinnam cwiczyc aeroby przy odpowiednim tetnie a nie umiem go ustabilizowac. normalnie w ciagu dnia mam tetno 80/90. to ponoc wysokie. moze to byc skutek Thermal Pro? ;juz tego nie uzywam od miesiaca
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 11379 Wiek 38 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 47331
gadalem z lekarzem mowi ze 70-75to jest norma sportowcy maja nizsze

a ja tez mam pytanie
czasem jak sobie mierze puls to jak wdycham powietrze to jest troche troche wyzszy a jak wydycham nizszy co to moze byc ?

Były moderator w Stylach Tradycyjnych Uderzanych i MMA oraz byly czlonek "Elity"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 500 Napisanych postów 9533 Wiek 44 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 18704