SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

niespodzianka

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 387

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 472
więc mam pewien problem jestem na masie kilka miesięcy i większość tej masy to tłuszcz poniewasz niedawno obliczyłem swoje zapotrzebowanie które wcześniej żle obliczyłem o około 300 kcal za dużo więc teraz gdy jest ok. 3200 kcal z nadwyżką a moje zapotrzebowanie to 2600 to zacząć od tych 2600 żeby mnie jusz nie zalewało ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3978 Napisanych postów 67981 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 551306
tak i obserwuj
musisz pamiętać że nigdy nie wyliczysz idealnie swojego zapotrzebowania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 472
dzięki za zainteresowanie tematem i mam jeszcze jedną wątpliwość te 2600 to podstawa czy zacząć od tego czy dodać np 200 kcal żeby masa szła ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1732 Napisanych postów 27169 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 512007
J/W

Musiałbyś siedzieć nie ruchomy w domu, każdą czynnością spalasz kcal.
Możesz dodać 100-200 z odpowiednim rozkładem makroskładników, stopniowo zwiększając.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 472
i co jaki czas dodawać /odejmować pilnować wage?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Szacuny 3148 Napisanych postów 41462 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319443
Rób cotygodniowe pomiary i obserwuj fałdy tłuszczowe.
Jeśli stoisz w miejscu-dołóż kcal.Jeśli mocno się zalewasz-odejmij.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

if

Następny temat

Dieta na masę do oceny!