SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

niespodzianka

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 371

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 472
więc mam pewien problem jestem na masie kilka miesięcy i większość tej masy to tłuszcz poniewasz niedawno obliczyłem swoje zapotrzebowanie które wcześniej żle obliczyłem o około 300 kcal za dużo więc teraz gdy jest ok. 3200 kcal z nadwyżką a moje zapotrzebowanie to 2600 to zacząć od tych 2600 żeby mnie jusz nie zalewało ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2477 Napisanych postów 62503 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 516460
tak i obserwuj
musisz pamiętać że nigdy nie wyliczysz idealnie swojego zapotrzebowania
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 472
dzięki za zainteresowanie tematem i mam jeszcze jedną wątpliwość te 2600 to podstawa czy zacząć od tego czy dodać np 200 kcal żeby masa szła ?
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1352 Napisanych postów 24697 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 381142
J/W

Musiałbyś siedzieć nie ruchomy w domu, każdą czynnością spalasz kcal.
Możesz dodać 100-200 z odpowiednim rozkładem makroskładników, stopniowo zwiększając.

Dietetyk (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 472
i co jaki czas dodawać /odejmować pilnować wage?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Szacuny 2179 Napisanych postów 36609 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 266699
Rób cotygodniowe pomiary i obserwuj fałdy tłuszczowe.
Jeśli stoisz w miejscu-dołóż kcal.Jeśli mocno się zalewasz-odejmij.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

if

Następny temat

Dieta na masę do oceny!

Higiena snu, jak o nią zadbać? Higiena snu, jak o nią zadbać? Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Redukcja - jakie białko wybrać? Redukcja - jakie białko wybrać? Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Źle zbilansowana dieta - oznaki Źle zbilansowana dieta - oznaki Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Carb Back-Loading - czym jest i jak to działa? Carb Back-Loading - czym jest i jak to działa? Nowa miłość Akopa Szostaka! Nowa miłość Akopa Szostaka!