SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

niespodzianka

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 383

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 472
więc mam pewien problem jestem na masie kilka miesięcy i większość tej masy to tłuszcz poniewasz niedawno obliczyłem swoje zapotrzebowanie które wcześniej żle obliczyłem o około 300 kcal za dużo więc teraz gdy jest ok. 3200 kcal z nadwyżką a moje zapotrzebowanie to 2600 to zacząć od tych 2600 żeby mnie jusz nie zalewało ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3542 Napisanych postów 66391 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 540146
tak i obserwuj
musisz pamiętać że nigdy nie wyliczysz idealnie swojego zapotrzebowania
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 472
dzięki za zainteresowanie tematem i mam jeszcze jedną wątpliwość te 2600 to podstawa czy zacząć od tego czy dodać np 200 kcal żeby masa szła ?
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1673 Napisanych postów 26800 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 479739
J/W

Musiałbyś siedzieć nie ruchomy w domu, każdą czynnością spalasz kcal.
Możesz dodać 100-200 z odpowiednim rozkładem makroskładników, stopniowo zwiększając.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 472
i co jaki czas dodawać /odejmować pilnować wage?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Szacuny 2905 Napisanych postów 40087 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 307614
Rób cotygodniowe pomiary i obserwuj fałdy tłuszczowe.
Jeśli stoisz w miejscu-dołóż kcal.Jeśli mocno się zalewasz-odejmij.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

if

Następny temat

Dieta na masę do oceny!

Zdrowe i wygodne smażenie - Dziki Spray Zdrowe i wygodne smażenie - Dziki Spray 19 wariantów na ciągi i przysiad 19 wariantów na ciągi i przysiad Cheat Penne z kurczakiem w sosie mascarpone Cheat Penne z kurczakiem w sosie mascarpone Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Beta-alanina sposobem na długowieczność Beta-alanina sposobem na długowieczność Kai Greene zagra w filmie “Crazy Fist” Kai Greene zagra w filmie “Crazy Fist” SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn