SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

niespodzianka

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 377

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 472
więc mam pewien problem jestem na masie kilka miesięcy i większość tej masy to tłuszcz poniewasz niedawno obliczyłem swoje zapotrzebowanie które wcześniej żle obliczyłem o około 300 kcal za dużo więc teraz gdy jest ok. 3200 kcal z nadwyżką a moje zapotrzebowanie to 2600 to zacząć od tych 2600 żeby mnie jusz nie zalewało ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2875 Napisanych postów 64133 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 527330
tak i obserwuj
musisz pamiętać że nigdy nie wyliczysz idealnie swojego zapotrzebowania
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 472
dzięki za zainteresowanie tematem i mam jeszcze jedną wątpliwość te 2600 to podstawa czy zacząć od tego czy dodać np 200 kcal żeby masa szła ?
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1508 Napisanych postów 25771 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 435780
J/W

Musiałbyś siedzieć nie ruchomy w domu, każdą czynnością spalasz kcal.
Możesz dodać 100-200 z odpowiednim rozkładem makroskładników, stopniowo zwiększając.

Dietetyk ( kontakt tylko prywatnie )

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 472
i co jaki czas dodawać /odejmować pilnować wage?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Szacuny 2540 Napisanych postów 38288 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 288618
Rób cotygodniowe pomiary i obserwuj fałdy tłuszczowe.
Jeśli stoisz w miejscu-dołóż kcal.Jeśli mocno się zalewasz-odejmij.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

if

Następny temat

Dieta na masę do oceny!

Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Migdałowe Ferrero Migdałowe Ferrero 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa Cytrulina wspomaga anabolizm! Cytrulina wspomaga anabolizm! Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki