SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

met-rx thermo surge

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1968

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

29

Płeć

Kobieta

Waga

60,9

Wzrost

164 cm

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

opiekuję się w domu synkiem, czasem spacery, czasem ćwiczenia ogólnorozwojowe

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

zadna dieta nie działała, z resztą kończyło się na kilku dniach

Stosowana lub planowana suplementacja

met-rx thermo surge
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 148
Witam,
Jestem zielona we wszelkich spalaczach. Do tej pory jedynie ćwiczyłam na siłowni czy na wszelkiego rodzaju zajęciach (aerobikach) i nigdy nie mogłam zejść z wagą poniżej 66 kg. Zaszłam w ciążę (początkowa waga 69 kg, końcowa 83 kg), po niej musiałam być na drastycznej diecie (ze względu na karmienie piersią)i schudłam nawet do 54 kg. Teraz odstawiłam synka i zaczęłam jeść to co zwykle, czyli normalną wędlinę, sosy i podjadanie słodyczy ;/ Waga już dobija do 61 kg. Chciałabym schudnąć do 58kg w najlepszym wypadku do 56 kg. (przy wzroście 164 cm).

Pewnie gdybym się przemęczyła i ćwiczyła 3 razy w tyg oraz ćwiczyła silną wolę i odstawiła słodycze to może bym doszła do tej wagi, ale to nic pewnego...

Przechodziłam obok sklepu i Sprzedawca po krótkim wywiadzie polecił mi właśnie Met-Rx Thermo Surge.

Pytał:
Jaki mam cel: zrzucić resztki tłuszczu (albo zamienić to w mięśnie)
ile ćwiczę: 2-3 razy w tygodniu (E. Chodakowska) - ale nie w każdym tygodniu daję radę;/ przy małym nie mam za duzo czasu na to ;/
Czy podjadam między posiłkami: TAK
Czy zajadam słodycze i piję alkohol: TAK. słodkie uwielbiam, a alkohol okazjonalnie