Znajdz stabilizator / ortezę

Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 11951 razy
  • Autor

    bolące jądro.

  • Pawlikkkk
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 219
    • Wiek: 20 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: Rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2030

    Wysłano 22 lutego 2009 22:30

    zgłoś naruszenie

    Witam . Od paru dni boli mnie "prawe" jądro. Troche lipa isc z tym tak do lekarza , przeczekac moze przestanie ? ogolnie nie wiem co tu fazowac z tym . pomocy
  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 22 lutego 2009 22:47

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • lukste
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1039
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 15123

    Wysłano 22 lutego 2009 22:47

    zgłoś naruszenie
    Moze dostales kopa , strzala pilka itp , albo ci sie ,,zawinelo,,-ewentualnie naduzywasz go ;) . Idz do lekarza. Wymaca cie i cos doradzi
  • Piotr Zemł
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1226
    • Wiek: 31 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: 6
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 3458
    • Status:Znawca

    Wysłano 22 lutego 2009 22:51

    zgłoś naruszenie
    idz do lekarza zrobi usg i bedziesz wiedzial co Ci jest, byc mozze przeziebiles pecherz albo tak jak poprzednik pisze uderzyles sie
    fizjoterapeuta, chiropraktyk
  • KULTURYSTYKA.PL
    krzykacz
    • Pochwały:3
    • Nagany:brak
    • Postów: 37160
    • Wiek: 31 lat
    • Na forum: 11 lat
    • Trenuje: od 1997r.
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 206573
    • Status:Ekspert

    Wysłano 23 lutego 2009 00:00

    zgłoś naruszenie
    Uraz mechaniczny jakiś był?
    doping & zdrowie
  • Daniel.17
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1109
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 19971

    Wysłano 23 lutego 2009 00:49

    zgłoś naruszenie
    Idź idź chłopie do tego lekarza,nie ma z tym żartów,mam kumpla który też kiedyś miał ten problem i okazało się że to coś poważnego i gdyby nie operacja to byłby bezpłodny. Jakiś "sznurek" mu się zawinął czy coś...

    Zmieniony przez - Daniel.17 w dniu 2009-02-23 00:50:11
  • soltys88
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 11517
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 9 lat
    • Trenuje: 13
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 70284

    Wysłano 23 lutego 2009 03:41

    zgłoś naruszenie
    jak nie przejdzie do 7 dni to idz do lekarza...no i zalezy jak boli...najlepiej jakbys odrazu poszedl ale wiadomo jak to z tym jest
  • Pawlikkkk
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 219
    • Wiek: 20 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: Rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2030

    Wysłano 23 lutego 2009 07:16

    zgłoś naruszenie
    Zadnego uderzenia wlasnie nie było. No dzieki pannowie poczekam jeszcze ze 2 dni i jak nie przestanie to pojde. Pozdro!
  • Mikhaił
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 4

    Wysłano 05 sierpnia 2009 19:58

    zgłoś naruszenie
    mam podobny problem, moze to byc spowodowane ciasnymi bokserkami? bo boli mnie tak jakbym kopa dostał

    Zmieniony przez - Mikhaił w dniu 2009-08-05 20:00:40
  • JerzyKiler
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2285
    • Wiek: 24 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 10388

    Wysłano 05 sierpnia 2009 21:17

    zgłoś naruszenie
    może byc i od tego jak bardzo ciasne

    a może Ci się obtrząsły od biegania albo coś
    --==GAINER TEAM==--
  • donJAZYResko
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 7128
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 24841
    • Status:Specjalista

    Wysłano 05 sierpnia 2009 21:19

    zgłoś naruszenie
    Jakiś uraz był?
    Jeśli taki jest ból jak mówisz to raczej nie przez ciasną bieliznę, chodź też może miec w tym swój udział.
    Wiesz co, spróbuj szczeknąć, jedno jest pewne;
    groźny to ty jesteś, ale tylko przez internet.
  • JerzyKiler
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2285
    • Wiek: 24 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 10388

    Wysłano 05 sierpnia 2009 21:21

    zgłoś naruszenie
    może mu się przepełniły? mówie poważnie to też może byc przyczyna
    --==GAINER TEAM==--