SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sruby w ręce a sterydy

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 729

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Moj chłopak w zeszłym roku złamał sobie rękę i ma 2 metalowe płytki i 16 srub w ręce. Nie wszystko się mu zrosło do końca. Niedawno wrócił na siłownie i już chce zaczac brać deke i tesciaka. Nie znam się na tym wiec prosze Was o rade,bo nie wiem czy to moze mu jakos zaszkodzić. Z góry dziękuję :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Patrycjova
Nie wszystko się mu zrosło do końca.


^ co to znaczy ? i w oparciu o co tak sądzisz?
używanie saa nie koliduje z takim urazem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1196 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 46391
Najlepeij jakby wyleczyl ta reke I zrechabilitowal poniewaz treningi nie beda na 100% możliwości i samo branie saa w niczym nie pomoże ale przeciwskazań nie ma co do płytek i srub
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 1720 Wiek 45 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 22401
Patrycjova
chce zaczac brać deke i tesciaka. czy to moze mu jakos zaszkodzić.

Doping to nauka Kolezanko.Moze zaszkodzic nawet jak ma zdrowa reke.Jak ogarniety -- da rade.Jak gamoń--niech odpusci. Wszystko zalezy od stanu zdrowia, ilosci, dawek,rozłozenia ,długosci itd.Na Twoje pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi.Dobra rada kolezeńska--- wybij mu to z głowy.