SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[Blog] Mafi1990 forma 2016

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 341

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 54 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1093
Witam wszystkich,

postanowiłem wraz z końcem wakacji spróbować powrócić do sportowego - zdrowego stylu życia jaki kilka lat temu mi towarzyszył. Nigdy wcześniej nie prowadziłem żadnej formy bloga wiec nie wiem jak to wyjdzie ale mam nadzieje ze będzie ok:)

Coś o sobie;
Mam na imię Marcin mam 25 lat, studiuje (tak już długo studiuje;) ) i podczas okresu "naukowo imprezowego" strasznie zaniedbałem swoje ciało jak i zdrowie. Decyzje o rozpoczęciu treningów podjąłem miesiąc temu kiedy tez znów ruszyłem "dupsko" na siłownie. Udało mi się odstawić fajeczki (po 12 latach palenia) oraz alkohol. Niestety ostatnio przytrafiła mi się wpadka piwka + fajeczki dlatego też pomysł na bloga.

Cel:
Redukcja tkanki tłuszczowej po czym spróbujemy trochę urosnąć, poprawa kondycji

Wzrost waga i wymiary;
wzrost-180cm
waga-93kg
% tłuszczu 21,9%
Triceps 35,5 cm
Biceps 40,5 cm
Klata 110 cm
Brzuch 100 cm
Udo 64,5 cm

Dieta:
Zapotrzebowanie kaloryczne wg metody Mifflin - St Jeor
"Aby schudnąć o 0.5 kg tygodniowo potrzebujesz dziennie 2247.75 kcal"
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 54 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1093
Dieta:













napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 54 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1093
uplementy i Trening
DT;
rano na czczo 5g kreatyny 2 tabletki witaminek 2 tabletki omega3
do drugiego posiłku 30g białka
przed treningiem 2 tabletki aakg, 10g BCAA
po treningu 5g kreatyny i 10g bcaa oraz 30g carbo
na noc 2 tabletki ZMA

DNT:
rano na czczo 5g kreatyny 2 tabletki witaminek 2 tabletki omega3
do drugiego posiłku 30g białka
pomiędzy obiadami 5g kreatyny
na noc 2 tabletki ZMA

Trening:
Split 4x w tygodniu
Poniedziałek:Uda+łydki 4s i 3s + brzuch
Wtorek: Barki + Triceps 3s
Czwartek: Plecy 4s + brzuch
Piątek: Klatka + biceps 4s duża partia 3s mała
Do tego dorzucam 1x basen i 2-3 razy trening interwałowy bezpośrednio po siłowym.


To chyba wszystko jak na razie, mam nadzieje że dam radę. Wszelkie poprawki jak najbardziej wskazane;)

Piąteczka!
Maff~

1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bieganie, ćwieczenia, posiłki

Następny temat

Trening 7D

Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki? Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Bo zawsze znajdzie się ktoś większy...