SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pourazowy zanik mięśnia udowego

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2353

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
nazywam sie Wioletta, w lutym 2010r uległam wypadkowi, najbardziej ucierpiała noga- kość cała ale miesień został przerwany czy cos. myslalam ze wszystko wróci do normy, lecz "dziura w nodze" sie pogłębia i rozrzesza. jestem zapisana do lekarza na wizyte ale oczywiscie musze poczekac.. chciałabym wiedziec co mnie moze czekac? czy mozna to zachamowac? jest jakies leczenie? bardzo prosze o informacje...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Miejsce jest obecnie opuchnięte? Jakiej wielkości jest ta "dziura w nodze" ?

Hmm nie bój się nogi nie stracisz, lekarz podejmie stosowne kroki, nam trudno jest tu postawić stanowczą diagnozę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7
opuchlizna zeszła, krwiak takze znik, jest delikatnie siny "dołek", lecz zrobila sie ze tak powiem- górka, dołek, górka... boje sie ze beda tego poważne konsekwencje... czy miesien bedzie coraz bardziej zanikal?

Wiolka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
A jak jest z ruchliwością uda?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7