http://sport.onet.pl/f1/sprzeciw-ferrari-i-mercedesa-szykuja-sie-zmiany,1,4016927,wiadomosc.html
...
Napisał(a)
Ferrari i McLaren przyklepało zmianę pojemności silników. teraz będą turbodoładoane 1,6 krecące sie do 10000. Moc niby ma pozostać na poziomie 750KM ale co z tego jak na osiagi bardziej wływaja niutki (tzn. niutonometry) a tych coś już nie piszą. Ekologia kurna jego mać
http://sport.onet.pl/f1/sprzeciw-ferrari-i-mercedesa-szykuja-sie-zmiany,1,4016927,wiadomosc.html
http://sport.onet.pl/f1/sprzeciw-ferrari-i-mercedesa-szykuja-sie-zmiany,1,4016927,wiadomosc.html
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
- konspekt czynnosciowy na lekcje wf... jak sie do tego zabrac?
- Jak przygotować sie do testów sprawnościowych.
- przyzwyczajanie się do biegania ,może tak być?
- Czy nadaje się do tricków ?? takich jak na dualu ?
- Jak dobrze przygotować się do biegów na 5 km ?
- dragstar 14 + marzocchi drop of triple nadadza sie do freeridu
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź...
Napisał(a)
Zdaje się że obecne silniki tych Nm też jakoś oszałamiająco dużo nie mają, moc wynika z prędkości obrotowej silnika razy moment obrotowy. Więc teoretycznie żeby uzyskać moc taką samą przy 10 000 jak przy 18 000 to moment obrotowy będzie większy. W silnikach turbo moment obrotowy jest raczej spory, problemem może być tzw. turbolag - czyli sytuacja gdy turbo optymalnie jeszcze nie pracuje i nie doładowuje silnika.
Z tego co jakiś czas temu czytałem nowe silniki to będzie biturbo, sprężarka i turbina napędzana spalinami. Dodatkowo z 8 cylindrów zostanie 4. Całośc ma pracować na max 700KM a reszta mocy ma pochodzić z KERS.
Z tego co jakiś czas temu czytałem nowe silniki to będzie biturbo, sprężarka i turbina napędzana spalinami. Dodatkowo z 8 cylindrów zostanie 4. Całośc ma pracować na max 700KM a reszta mocy ma pochodzić z KERS.
Co ja kotuję? - http://imgur.com/M4Q9b
...
Napisał(a)
Dla mnie to jest jakiś kosmos jak to technicznie możliwe ze spalinowego silnika benzynowego 1.6L osiągnąć 700KM ( I TO W DODATKU FIA OGRANICZA KONSTRUKTORÓW DO TAKIEJ MOCY ! )
Cuda techniki...
Cuda techniki...
...
Napisał(a)
Sprężarka bedzie dawała doładowanie cały czas tyrbina napewno tylko w pewnym zakresie obrotów. Chyba, że wsadzą dwie turbiny jeszcze do tego. Chociaz żeby pokryć cały zakres 10 000 obrotów to i tak tego doładowania braknie. Gdzies jakaś turbo dziura powstanie.
Niedługo gokartami będą jeździć w F1
Niedługo gokartami będą jeździć w F1
...
Napisał(a)
Dla mnie to jest jakiś kosmos jak to technicznie możliwe ze spalinowego silnika benzynowego 1.6L osiągnąć 700KM ( I TO W DODATKU FIA OGRANICZA KONSTRUKTORÓW DO TAKIEJ MOCY ! )
Cuda techniki...
To jest jeszcze nic, ponad 20 lat temu BMW w F1 z pojemności 1.5L robiła 1500KM
Cuda techniki...
To jest jeszcze nic, ponad 20 lat temu BMW w F1 z pojemności 1.5L robiła 1500KM
...
Napisał(a)
Widziałem kiedyś program w telewizji o tym ale wydaje mi się, że miały większą pojemnośc te silniki...
Masz gdzieś jakieś dokładne info na ten temat ;>?
Masz gdzieś jakieś dokładne info na ten temat ;>?
...
Napisał(a)
No ale o pojemności tamtych jednostek jest gdzieś mowa ?
...
Napisał(a)
Noo 1300 KM i w dodatku silnik bazował na modelu z roku 61 ...
Ale z tegorocznymi modelami nie miały by pewnie szans...
Moc to nie wszystko
Ale z tegorocznymi modelami nie miały by pewnie szans...
Moc to nie wszystko
...
Napisał(a)
Co tam moc, Lauda się martwi że nowe silniki nie będą odpowiednio brzmieć:
Niki Lauda przyznał, że niepokoi go przejście F1 na 4-cylindrowe silniki.
Nowy regulamin dotyczący silników ma wejść w 2013 roku. Wówczas F1 przejdzie na 1,6 litrowe silniki turbo z 4 cylindrami.
"Wprowadzenie tego do czołowej klasy wyścigowej jest żałosne" - powiedział ostatnio Luca di Montezemolo, prezydent Ferrari.
Trzykrotny mistrz świata Niki Lauda się z tym zgadza: "Obawiam się ich brzmienia, które w F1 było tak wyjątkowe."
"Przy odrobinie szczęścia będzie to czymś więcej niż tylko cichym brzęczeniem" - dodał Austriak w rozmowie z gazetą 'Bild am Sonntag'.
[f1ultra.pl]
Niki Lauda przyznał, że niepokoi go przejście F1 na 4-cylindrowe silniki.
Nowy regulamin dotyczący silników ma wejść w 2013 roku. Wówczas F1 przejdzie na 1,6 litrowe silniki turbo z 4 cylindrami.
"Wprowadzenie tego do czołowej klasy wyścigowej jest żałosne" - powiedział ostatnio Luca di Montezemolo, prezydent Ferrari.
Trzykrotny mistrz świata Niki Lauda się z tym zgadza: "Obawiam się ich brzmienia, które w F1 było tak wyjątkowe."
"Przy odrobinie szczęścia będzie to czymś więcej niż tylko cichym brzęczeniem" - dodał Austriak w rozmowie z gazetą 'Bild am Sonntag'.
[f1ultra.pl]
Co ja kotuję? - http://imgur.com/M4Q9b
Polecane artykuły