SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ciężki kontakt

temat działu:

Usuniete tematy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1414

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 313
Witam, dlaczego tak długo trzeba czekac na sprzęt?
Brak podawania konkretnych terminów realizacji zamówień.
Nie mogłem się dodzwonic, a Pani na gg odpisywała na kolejne pytania co 15-20minut podczas rozmowy.
Może tutaj uzyskam szybciej odpowiedź.
Ile trzeba czekac na suwnicę HM3 ?
Pozdrawiam

"Nie ważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 664 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1946
Witam serdecznie ;)
Na początku Was przeprosze jeśli odczuliście problemy z kontaktem z naszym biurem ;)
Juz powiem z czego to mogło wynikać - poprostu z sezonu urlopowego ;) Naprawdę staramy się, abyście mieli z nami jak najlepszy i jak najszybszy kontakt.Aby Wam to wynagrodzić założe specjalny temat :)
A teraz kilka informacji o dostępności produktów :)
Musicie nas troszkę zrozumieć pewnych produktów nie jestesmy w stanie dla Was wyprodukować z dnia na dzień. Tymbardziej jeśli są to maszyny profecjonalne.
Zauważcie też że na naszym sklepie dokłądnie określone są terminy dostępności produktów. Na allegro również nowe aukcje wystawiane już są z takim samym statusem ;)
Wszystkim serdecnzie dziękuje za zabranie głosu w temacie
Pozdrawiam
Ewa z Kelton :)

Ewa Lasota - Specjalista ds.sprzedaży. Skontaktuj się ze mną
tel: 609490896
gg: 3515016
e-mail: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 17451 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 99460
Witam

Podaj proszę nr zamówienia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 189 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1551
to ja dołączę
zam. 33819
na skypie nikt nie odpowiada, na maila nikt nie odpowiada, wpłata dawno zaksięgowana i nie wiem na co oczekuję
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 313
Tamto zamówienie już nieaktualne. Skoro mam czekac na mszynę na dwugłowe uda 60-90 dni to zamówię gdzie indziej.
Teraz chodzi mi tylko o suwnicę HM3.
Pozdrawiam

"Nie ważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 603 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3131
No ładnie Kelton, a ja zamierzam u Was kupić w najbliższym czasie sprzęt do mojej siłowni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 456 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5156
Wytłumaczę to w ten sposób Panie z działu obsługi klienta firmy Kelton posiadają skype jednakże już nie posiadają słuchawek w firmie co powoduje brak kontaktu z ich strony po przez ten sposób. Na wiadomości e-mail Panie nie odpowiadają w weekendy, jeśli chodzi o zamówienia które mają długi czas oczekiwania na realizację to bywa tak że sprzętu może nie być po prostu na stanie i jego czas realizacji się wydłuża po przez to że sprzęt nie opuścił jeszcze działu produkcji. Moja rada jest następująca przed zamówieniem skontaktujcie się z działem sprzedaży i ustalcie terminy zamówień, a nie obwiniacie Bogu winne i w dodatku miłe Panie z działu obsługi klienta to nie ich wina że towar który zamawiacie jeszcze nie wyszedł z produkcji a wy bez u wczesnych ustaleń go zamówiliście. Jak to się mówi lepiej zapytać niż potem błądzić :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 313
Ale na allegro w aukcji jest napisane, że aukcja jest zintegrowana ze stanem magazynowym i jeśli coś jest na aukcji tzn. że jest na magazynie.
Jeśli chodzi o kontakt to najbardziej ogarniętą tam osobą jest Pani Ewa Lasota.

"Nie ważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 603 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3131
Tak na marginesie, jako że sam prowadzę sklepy internetowe, napiszę tylko - nie wystawia się rzeczy, których nie ma na stanie. Jeśli już są (w ramach reklamy, wzbogacenia asortymentu itd.) to trzeba Klienta jasno poinformować jaki jest czas realizacji. Gdy powyższe elementy nie są zachowane (lub niewystarczająco czytelne dla Klienta) pojawiają się właśnie takie nieporozumienia i żale. :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 17451 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 99460
Przekazałem temat do Biura obsługi klienta jutro któraś z pań rozwiąże problem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 313
Odpowiedź już dostałem.
Na hm3 i pms12 musiałbym czekac do końca września -_-
Zdecydowanie zbyt długo.
Szef musi pomyślec nad rozszerzeniem działalności.

"Nie ważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 189 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1551
Po tej krótkiej interwencji kontakt jest, ładne rozwiązanie sytuacji też się znalazło, jest git :)
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Krzyżak??

Następny temat

Błyskawiczne, oficjalne kalkulacje extra cen

WHEY premium