Szacuny
1
Napisanych postów
12
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
313
Witam, dlaczego tak długo trzeba czekac na sprzęt?
Brak podawania konkretnych terminów realizacji zamówień.
Nie mogłem się dodzwonic, a Pani na gg odpisywała na kolejne pytania co 15-20minut podczas rozmowy.
Może tutaj uzyskam szybciej odpowiedź.
Ile trzeba czekac na suwnicę HM3 ?
Pozdrawiam
"Nie ważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"
Szacuny
0
Napisanych postów
664
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
1946
Witam serdecznie ;)
Na początku Was przeprosze jeśli odczuliście problemy z kontaktem z naszym biurem ;)
Juz powiem z czego to mogło wynikać - poprostu z sezonu urlopowego ;) Naprawdę staramy się, abyście mieli z nami jak najlepszy i jak najszybszy kontakt.Aby Wam to wynagrodzić założe specjalny temat :)
A teraz kilka informacji o dostępności produktów :)
Musicie nas troszkę zrozumieć pewnych produktów nie jestesmy w stanie dla Was wyprodukować z dnia na dzień. Tymbardziej jeśli są to maszyny profecjonalne.
Zauważcie też że na naszym sklepie dokłądnie określone są terminy dostępności produktów. Na allegro również nowe aukcje wystawiane już są z takim samym statusem ;)
Wszystkim serdecnzie dziękuje za zabranie głosu w temacie
Pozdrawiam
Ewa z Kelton :)
Ewa Lasota - Specjalista ds.sprzedaży. Skontaktuj się ze mną
tel: 609490896
gg: 3515016
e-mail: [email protected]
Szacuny
1
Napisanych postów
12
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
313
Tamto zamówienie już nieaktualne. Skoro mam czekac na mszynę na dwugłowe uda 60-90 dni to zamówię gdzie indziej.
Teraz chodzi mi tylko o suwnicę HM3.
Pozdrawiam
"Nie ważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"
Szacuny
2
Napisanych postów
456
Wiek
31 lat
Na forum
13 lat
Przeczytanych tematów
5156
Wytłumaczę to w ten sposób Panie z działu obsługi klienta firmy Kelton posiadają skype jednakże już nie posiadają słuchawek w firmie co powoduje brak kontaktu z ich strony po przez ten sposób. Na wiadomości e-mail Panie nie odpowiadają w weekendy, jeśli chodzi o zamówienia które mają długi czas oczekiwania na realizację to bywa tak że sprzętu może nie być po prostu na stanie i jego czas realizacji się wydłuża po przez to że sprzęt nie opuścił jeszcze działu produkcji. Moja rada jest następująca przed zamówieniem skontaktujcie się z działem sprzedaży i ustalcie terminy zamówień, a nie obwiniacie Bogu winne i w dodatku miłe Panie z działu obsługi klienta to nie ich wina że towar który zamawiacie jeszcze nie wyszedł z produkcji a wy bez u wczesnych ustaleń go zamówiliście. Jak to się mówi lepiej zapytać niż potem błądzić :)
Szacuny
1
Napisanych postów
12
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
313
Ale na allegro w aukcji jest napisane, że aukcja jest zintegrowana ze stanem magazynowym i jeśli coś jest na aukcji tzn. że jest na magazynie.
Jeśli chodzi o kontakt to najbardziej ogarniętą tam osobą jest Pani Ewa Lasota.
"Nie ważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"
Szacuny
2
Napisanych postów
603
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
3131
Tak na marginesie, jako że sam prowadzę sklepy internetowe, napiszę tylko - nie wystawia się rzeczy, których nie ma na stanie. Jeśli już są (w ramach reklamy, wzbogacenia asortymentu itd.) to trzeba Klienta jasno poinformować jaki jest czas realizacji. Gdy powyższe elementy nie są zachowane (lub niewystarczająco czytelne dla Klienta) pojawiają się właśnie takie nieporozumienia i żale. :)
Szacuny
1
Napisanych postów
12
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
313
Odpowiedź już dostałem.
Na hm3 i pms12 musiałbym czekac do końca września -_-
Zdecydowanie zbyt długo.
Szef musi pomyślec nad rozszerzeniem działalności.
"Nie ważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"