SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak sie rozbudowac ładnie?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4680

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 574 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5130
kumpel chce w jakieś 2 miesiące przypakowac ładnie, narazie cwiczy jakieś 2 lata ma 18 lat i chce czegoś lepszego i mocniejszego niż kreatyna jednym słowem porzebuje sterydów itd... mógłby ktosiś coś poradzić i rozpisać podac cenowoo??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10755 Napisanych postów 46353 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
a skad wiesz ze potrzebuje sterydow?? czy wykorzystal wsz. mozliwosci jakie daja suple?? czy jest w okresie "zastoju". moze warto odwiedzic dzial trening i zmienic plan treningowy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 341 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18037
A probowal dodac diete do treningu i probowal wydawac po 5 stow na cykl i jechac nie tylko na krecie ale tez na gainerach bialkach bcaa i wszelkiej masci suplach no i ma dietke bo to podstawa jest!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 23109 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 106471
hmmm
moze zacznij jesc i cwiczyc
dział TRENING i ODZYWIANIE
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 574 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5130
ale on nie jest typem kogoś kto ćwiczy żeby ładnie wyglądac przegląda sie w lustrze pilnuje diety i treningów, bierze suple, wziął raz białko, raz kretke z hmb i efekty mu sie nie podobały poprostu chce doj....ć pożadnie w krótkim czasie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10755 Napisanych postów 46353 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
w krotkim czasie to sie mozesz tylko na***ac


"kumpel chce w jakieś 2 miesiące przypakowac ładnie,"
A kto niechialby w krotkim czasie sie ladnie przypakowac ??


Dlamnie d****izm to ten post




Zmieniony przez - tomaszeq w dniu 2004-10-21 08:37:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 574 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5130
ja sie na dopingu praktycznie nie znam wiec podwiesiłem ten post, myślałem że ktosik tu powie jakie streydy albo cosik wziac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 8068 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 39197
nawet posta nie podwiesiłeś................

Nie ma postępów? Dodaj węgla a nie koksu !

LeonCountryChopper

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10755 Napisanych postów 46353 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Ernyl koks to nie cudowny srodek ze w 2 czy 4 miesiace zrobisz super za***iste miesnie i bedzies znajwiekszy na osiedlu itp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 8068 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 39197
tomaszeq teraz mi to mówisz? To ja tyle lat.................

Nie ma postępów? Dodaj węgla a nie koksu !

LeonCountryChopper

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 574 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5130
kurde ja wiem bo widze kulturystów, ale koleś sie uparł i dlatego pytam... mi to szkoda kasy nawet na keratyne... hahaha...
ale nie możecie napisac w jaki koks warto zainwestować??żeby bylo wyniki w 2 miechy ?? wiem że go nie rozwali ale... koleś jest raczej szczupły ja mu poleacłem na taką budowe zacząc od masówek i glutaminy ale on mówi że to za słabe
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

brak siana :(

Następny temat

Jaka przerwa.

MenS