Ilość wyświetleń tematu: 3106

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 366 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 6245
1-on-1 With "The Axe Murderer!" - 3/7/2004
by Ron Merrill
Forget what you saw in the slasher flicks of the 1970’s thru mid 80’s. That was fake. This is real. Wanderlei “The Axe Murderer" Silva is a very real concern for certain people. Most of us have nothing to worry about. The closest we’ll ever come to Wanderlei will be viewing his digitally imposed image from the safety of our homes. But there are those who walk amongst us who don’t sleep with that same sense of security. They are the fighters; the mixed martial artists who must challenge for glory by taking on the 25-3-1 Axe Murderer. For them, the possibility of facing a Muay Thai slashing machine is imminent. And the probability of being destroyed is likely. Caring husband, loving father; Axe Murderer. I got close - almost too close. Wanderlei speaks:

InsideFighting.com: The last time that I interviewed you, I asked you a little bit about future challenges against UFC fighters. I referred to Vitor Belfort specifically. You told me that Vitor would have to earn a title first. Now that Vitor has the title, are you interested in fighting him again?
Wanderlei Silva: Ron, I have too much interest in fighting with Vitor. The people are saying that the fight against Couture was pure luck. I don’t care, he earn the title. Probably he goes to offer a rematch for Couture first and then we will see. I have a contract with the Pride FC. I’m a professional; I don’t choose opponents. Who they indicate, I will fight - Vitor or anyone.

IF: So you would say that a rematch between you two is a possibility in the future?
WS: Of course, Ron! I want this fight so much, this time in another reality. I’m well prepared, more experienced and confident. To knock down Vitor will be a pleasure and I’m sure that for the development of the sport in the Brazil, it would be fantastic.
IF: Let’s talk about your opponents in Pride FC. Many people have been critical of you for fighting what appear to be easy opponents. How do you respond to these accusations?
WS: Sorry Ron, but I totally disagree with these people. Let’s see just three opponents: Dan Henderson, champion in the King of Kings, Yoshida, an Olympic Gold Medal and Rampage. He beat Chuck Liddell, a champion of UFC. No more comments. I don’t want to talk about the Cro Cop fight but I’m sure that you saw that fight. They changed the rules but I know that I beat him. That’s it.

IF: Clearly your fights with those guys don’t fit the description of easy opponents. But do you think that a healthy Rampage would have done better against you?
WS: The final result would be the same, the KO. Nobody told me that he wasn’t healthy. Where did you get this information? I know that I fought more than him. My fight with Yoshida was in two complete rounds.

IF: Yeah, but I don’t think that a tired Rampage fighting a tired Wanderlei has satisfied the desire of the fans that were looking forward to that match.
WS: The fight was great. I’m sure that the fans loved it, as do I. I wasn’t tired. My training for that fight was so hard; I was well prepared for the two combats in the same night.
IF: When you look at that fight, do you think the referee was being fair when he stood both of you up for inactivity?
WS: Yes, he was following the rules. If you remember, the time of the rounds in the Pride Grand Prix was different and the orientation for the referees was to keep the action all the time.

IF: With both of you being so dominant in the middleweight division, your paths will have to cross again. After all, you fought Sakuraba three times. Certainly Rampage is worthy of a rematch. I guess it’s up to DSE though.
WS: I don’t know, Ron. Now I have other goals to achieve and Pride told me that we have some guys on the line waiting for an opportunity. The three fights with Sakuraba were in a different moment. I saw there a great opportunity to consolidate my career in Japan and you know that is fantastic to beat a local hero.

IF: So if you don’t get a fight with Rampage again, how do you feel that your skills would match with Ricardo Arona?
WS: Perfectly. As I told you, I’m prepared to face anyone. He first must challenge Rampage, to do the fight that they didn’t in the Semifinal of the Pride Grand Prix. IF: Tell me a little bit about your new movie?
WS: A totally different experience in my life, I had an opportunity to stay with professional actors in a big production. The name of the movie is Nagurimono, which translates as “one whose nature it is to fight."

IF: So is acting going to be something you will pursue in the future?
WS: I don’t know, my friend. It’s too early to say. Maybe Hollywood discover me? I’m kidding! [Laughter]

IF: How is the little guy [Thor] doing? Is he throwing knees and elbows yet?
WS: Not yet! But he’s OK, I’m so proud of my son. He’s very healthy and for me that is the point. He is IF: Well I hope that you can arrange a visit to the USA real soon. I look forward to getting together with you. Thanks so much!
WS: Me too! I’m just waiting for the invitation. We started to talk about the idea with Pride. You know that probably in September we will have the Pride in Las Vegas and a visit to the USA in the next few months could be a great opportunity to promote the Event and to have contact with the fans and the press. I promise that you and the fans of Insidefighting.com will be the first to know the news, OK? See you soon.

IF: Cool. Well consider yourself officially invited.

"Don't think; feel. It's like a finger pointing away to the moon.
Don't concentrate on the finger, or you will miss all the heavenly glory."
Bruce Lee in Enter The Dragon (1974)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1445 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 7799
Thx, daje Ci soga, ale nie nalicza, nie wiem dlaczego..?

Ojciec Dyrektor Dzialu K-1 www.mmaniacs.pl 2003 - 2010

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Przetłumaczyłem wywiadzik.Sorry za skróty i błędy,a i wstęp opuściłem INSIDEFIGHTING.COM:Ostatnim razem kiedy z tobą rozmawiałem pytałem o wyzwania przeciwko fajterom z UFC . Szczególnie chodziło mi o Vitora Belforta.Powiedziałeś mi wtedy ,że musi najpierw zdobyć tytół.Teraz ma tytół.Czy jesteś ciągle zainteresowany walką z nim.
VANDERLEI SILVA:Ron mam dość tych pytań(chyba oto chodzi).Ludzie mówią ,że miał szczęście wygrywając z Couturem.Mnie to nie obchodzi-tytuł zdobył,ale on dąży do ponownej walki z Couturem i wtedy zobaczymy.Ja mam kontrakt z PRIDE .Jestem profesjonalistą i nie wybieram przeciwników.Walczę z tym kogo mi wskażą,może być VITOR albo ktoś inny.
IF:Więc mówisz ,że rewanż między wami jest możliwy.
VS:Oczywiście ,chcę tej walki w innej rzeczywistości.Jestem zdrowy,doświadczony i przygotowany do tego.Wy***ać Vitora będzie przyjemnością.Dla rozwoju sportu w Brazylii również byłoby to fantastyczne.
IF:Jeżeli nówimy o twoich przeciwnikach.Wielu mówi ,że walczysz ze zbyt łatwymi jak dla ciebie.Jak odeprzesz te zarzuty?
VS:Całkowicie się nie zgadzam.Spójrz na Dana Handersona mistrz KIngs of Kings,Yoshide mistrz olimpijski i Rampage,który zlał Liddela i żadnych więcej komentaży.Nie chcę mówić o Crocopie.Jestem pewien ,że widziałeś tę walkę.Oni zmienili regóły,ale ja wiem że mu wlałem i tyle.
IF:Tak,ci gośćie nie należą do łatwych,ale chyba myślisz ,że zdrowy Rampage wypadł by lepiej przeciwko tobie.
VS:Rezultat byłby taki sam KO.Nikt mi nie powiedział,że nie był zdrowy.Gdzie dostałeś taką informację?Ja wlczyłem dłużej niż on.Całe dwie rundy z Yoshidą.
IF:Tak,ale myślę że zmęczony Rampage przeciwko zmęczonemu Silvie nie zaspokoił fanów,którzy czekali na tę walkę.
VS:Walka była wielka i fani byli zadowoleni,a ja nie byłem zmęczony.Mój trening był bardzo ciężki,byłem zdrowy i przygotowany na dwie walki tej samej nocy.
IF:Kiedy patrzysz na tę walkę uważasz,że sędzia był fair podnosząc was do stójki.
VS:Tak.Jeśli pamiętasz w GP zasady były troche inne.Akcja miała być podtrzymywana cały czas.
IF:TY i on panujecie w tej wadze .Wasze ścieżki będą musiały skrzyżować się ponownie.W końcu z Sakurabą walczyłeś 3 razy.Napewno Rampage jest godny rewanżu .Domyślam się ,że zależy to od DSE chociaż...
VS:Nie wiem ,teraz mam inne cele.PRIDE powiedzieli mi ,że inni czekają w kolejce.Trzy walki z Sakurabą były w różnych momentach.Widziałem w tym wielką okazję rozkręcić moją karierę w Japonii.Wiesz to fantastyczne pobić lokalnego bohatera.
IF:OK,jeśli nie chcesz walczyć z Rampage jak oceniasz swoje umiejętności przeciwko Aronie?
VS:Perfekcyjnie,tak jak ci powiedziałem mogę walczyć z każdym,ale on musi najpierw walczyć z Rampage.Walki ,której nie odbył w OPENING ROUND.
IF:Powiedz teraz coś o swoim filmie.
VS:TO zupełnie nowe doświadczenie w moim życiu.Miałem do czynienia z profesjonalnymi aktorami w dużej produkcji.Tytuł filmu jest NAGURIMONO,czyli ten którego natura jest do walki(coś takiego)
IF:Czy granie jest kierunkiem ,którym podążysz w przyszłości?
VS:Jest zbyt wcześnie żeby o tym mówić,może w Hollywood mnie odkryją (żart)
IF;Jak się miewa mały kolega THOR? CZy udeża już kolanami i łokciami?
VS:Jeszcze nie.Jestem dumny z mojego syna,jest zdrowy i to jest
najważniejsze.
IF:MAM nadzieję ,że wkrótce spoykamy się w stanach
VS:Najprawdopodobniej będziemy mieć PRIDE we wrześniu w LAS VEGAS,jeśli tak ty i insidefighting będziecie pirwszymi ,którzy się o tym dowiedzą.

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
nie wiem jak kur** mogłem napisać tytuł i reguły przez ó

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Marian.B. ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 510 Napisanych postów 8840 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 54407
SOG!!

Sogów nie odbijam, jak podobała Ci się moja wypowiedź, to wejdź na www.pajacyk.pl !

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 413 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 5854
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Dzięki chłopaki za sogi ,ale co to cholera jest.Czy to jest przyznanie głosu?Sorry za chyba głupie pytanie,ale jestem tu nowy.Jak się dowiem to też wam walnę po tym sogu.

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 551 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 2705

thrall sog, a ja dorzucę pare fotek z jego nowym autkiem i nieco starszym....bobasem fryzura tesh nowa....

You only see what
your eyes want to see
How can life be what you want it to be
You're frozen....

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący

jouł!

You only see what
your eyes want to see
You're frozen....

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący

fajna bryczka, power w niej jak u wanda

You only see what
your eyes want to see
You're frozen....

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 5431 Wiek 44 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 32825
Thrall: zwracam się do Ciebie jako do osoby, która ten wywiad znalazła. piszę artykuły na temat mma i vale tudo do NIEbranżowego pisma i jestem żywo zainteresowan tym, aby na własną rękę ów wywiad przetłumaczyć i zamieścić w gazecie. orientujesz się, czy źródło, z którego on pochodzi pozwala na taką publikację przeze mnie bez uzyskania zgody? jeśli tego dokładnie nie wiesz napisz prosze chociaż skąd ten wywiad pochodzi. Z góry dziękuję. PS> ma ktoś może dużego formatu fotkę silvy z okładki magazynu (nie wiem jaka to była gazeta) gdzie pisze się o uhonorowaniu go czarnym pasem bjj?

Panuj nad wszystkim,nad czym możesz zapanować.
Resztę traktuj jak kupę gówna,
a jeżeli musisz paść,
to z dymiącym rewolwerem.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kto to jest - koles z MMA /UFC

Następny temat

"Pierwsza w Polsce konfrontacja stylow" ????

WHEY premium