SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

URLOP 11-27.08 - sklep czynny

temat działu:

ATLETA

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3722

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94169
Witam.
Jak w tytule postu, w dniach 11-27 sierpnia wybieram się na zasłużony dwutygodniowy wypoczynek i w tym czasie będę odpoczywał też od netu. Jednak sklep będzie czynny więc można normalnie zamawiać.
Tyle że sklepem będzie zajmował się wspólnik przy pomocy jeszcze jednego kolegi i będą oni działac w godzinach 10-18 od poniedziałku do piątku.
Czyli proszę nie denerwować się jeśli ktoś złoży zamówienie ok. godz. 19 w piątek a dostanie potwierdzenie dopiero w poniedziałek po godz. 10.
Postarałem się to zorganizować tak zeby klienci jak najmniej odczuli niedogodności. Wprawdzie w domu zostawiam teściów z dzieckiem, ale raczej nie będę ich uczył obsługi komputera i sklepiku.
W kazdym razie jeśli ktoś ma jakieś sprawy bezpośrednio do mnie (porady, specjalne zamówienia itp.) to proszę się z tym odezwać do końca tego tygodnia.
Od przyszłego tygodnia sklep będzie obsługiwał ktoś zupełnie nowy i on nie będzie udzielał porad i odpowiadał na pytania odnośnie treningu czy suplementacji a tylko zbierał zamówienia, potwierdzał je i ewentualnie wyjaśniał rozbieżności, np. w sprawie smaków odżywek.
Także mój telefon będzie przez te 2 tygodnie wyłączony więc wszystkie zamówienia czy wątpliwości można wyjaśniać telefonicznie lub sms pod nr 603 790 795 i 609 085 855.
A za dwa tygodnie wracam i znów wszystko będzie po staremu.

SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1600 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 18081
Bul Tajlandia OK ,moze wrzucę jakieś fotki z wczasów w tajlandii ,Ci by sie podobało ,warunek wyjazd bez żon sibgiel ,bo jak z żonakami ,a taki plan to ja do Tajów nie jadę ,a Bali też syf kiła i mogiła ,pogadamy ,pomyślimy i napewno coś wykombinujemy .Pozdro


członek-mafia.suple.hardcor.pl
------------------------------
KNIGHT-ERRANT

członek-mafia.suple.hardcor.pl i VITALMAX rulez

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94169
I zapomniałem dodac że oczywiście liczę na pomoc przyjaciół z sfd w prowadzeniu działu.
Wprawdzie nie ma tu zbyt dużego ruchu, ale na pewno zawsze jacyś pytający się znajdą i mam nadzieję że w miarę mozliwości ktoś im odpowie.

SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3704 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 23096
Miłego urlopu

.:: Czlonek mafia.suple.hardcor.pl ::.
Doradca w dziele suplementacja.

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50310 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
a takie pytankoobo nie wiem kiedy bede mial kase- zamowienie pod tego samego maila????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7735 Wiek 40 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 41798
no jak cos to udanego wypoczynku Son

Jeżeli moja wypowiedź Ci się spodobała to nie dawaj Sog'a tylko wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Będzie z tego większy pożytek niż z Sog'a!

CZERWONY HANDLARZ

członek-mafia.suple.hardcor.pl

Quien no tiene cabeza debe tener pies

CZERWONY HANDLARZ


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94169
Dzięki.
Tak, zamówienie jak dotychczas na sonbaty@sfd.pl
Generalnie wszystko pozostaje po staremu, tyle że po drugiej stronie będzie odpowiadał ktoś inny nie ja, więc proszę nie zadawać pytań o np. trening.
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości to myślę że przez tydzień który pozostał wszystko wyjaśnię.

SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 62881
milego urlopu mozesz na nas liczyc


Pomogłem, wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Dzięki
Michał G. "GÓRAL" http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=100334 my foto:)
.:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::. >>> Doradca w Suplementacji <<<

Zmieniony przez - Goral w dniu 2003-08-05 01:16:45

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bimsalabim ZASŁUŻONY
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 2399 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 8832
son jak juz bedziesz w tym egipcie to uwazaj na tych brudasow !!!
tam pelno terorystow ostatnio !!! nie szalej i nie wariuj za bardzo !!!
wiemy ze masz najdrozszy 6 gwiazdkowy hotel z all inclusiwe w calym egipcie ( jestes strasznie bogaty - to wiedza wszyscy ) . ale prosimy o zdjecia z nurkowania , safari , i piramidy !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3735 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17159
Na mnie Son możesz liczyć jak bende w stanie pomóc zawsze pomoge

Miłego wypoczynku nie pij za dużo

członek-mafia.suple.hardcor.pl

Wejdz na pajacyka http://www.pajacyk.pl 

¤¤ członek-mafia.suple.hardcor.pl ® ¤¤

¤¤ Wejdz na pajacyka http://www.pajacyk.pl ¤¤

Mam braki jak każdy , staram sie je zawsze minimalizować, aby pomagac sobie i innym®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94169
Oj Bimek, Bimek.
Jestem tak bardzo bogaty że mieszkam sobie w dużym domu (na 4 piętrze) i jeżdżę siedmioletnim samochodem.
Ale będę uważał w Egipcie.

SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1520 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 31223
Sonbaty zdradz mi jesli to nie tajemnica w ktorym hotelu bedziesz w tym Egipcie? Planuje sie wybrac do Egiptu pod koniec miesiaca ale tych hoteli jest tak wiele ze nie wiem na co sie zdecydowac. Moze cos doradzisz? Moze masz w tym jakies doswiadczenie.

BLo

hmmmm

BLo

hmmmm

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zamówienie Mlo

Następny temat

Do Sonbaty'ego

nutloveb