SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Reklamacja - brak zwrotu pieniędzy

temat działu:

SKLEP SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2704

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 182 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8191
Około 14 grudnia dostałem paczkę ze sklepu gdzie zabrakło jednego produktu konkretnie A.M.G z hiteca a płacone było za wszystko i każda rzecz była wpisana na paragonie. Napisałem na czacie sklepu o co chodzi, skierowano mnie żebym napisał zgłoszenie więc wysłałem przez formularz reklamacji. Następnego dnia nie było info więc dla pewności wysłałem jeszcze maila i znowu czekałem kilka dni bez odpowiedzi. Ostatecznie znowu napisałem na czat sklepu i dopiero potraktowali moje zgłoszenie priorytetowo, dostałem odpowiedź na maila że zgłoszenie w trakcie rozpatrzenia, później padło pytanie czy ma być dosłany ten A.M.G czy pieniądze więc wybrałem dosłanie paczki a następnego dnia czy nawet później dostałem info że jednak już nie ma tego i będzie dopiero za tydzień. Poprosiłem o zwrot pieniędzy i od tamtej pory nie mogę się doczekać... Cały czas trwa wymiana mailami i zasłanianie się jakimś regulaminem że na rozpatrzenie reklamacji 14 dni, później że na zwrot pieniędzy 14 dni.. 20 grudnia zapewniono mnie że pieniadze będą właśnie w tamtym tygodniu, mamy 29 grudnia kasy dalej nie ma. Niech ktoś ogarnięty się tym zajmie bo już straciłem cierpliwość ile może trwać zrobienie przelewu. Ktoś na magazynie poległ przy pakowaniu a ja teraz czekam na zbawienie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Wojtek_SFD Moderator
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 273 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 9545
Dzień dobry,
przelew został zlecony, zwrot powinien pojawić się na wskazanym koncie w najbliższym dniu roboczym.
Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności,
Pozdrawiamy serdecznie!:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Punkty za zakupy w sklepie

Następny temat

Anulowane zamowienie

WHEY premium