SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zamówienie 772276

temat działu:

SKLEP SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 723

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Wiek 41 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 9184
Witam, prosiłbym o wyjaśnienie sytuacji zamówienia 772276 bo jak na razie trafiam na przysłowiową ścianę :/

zamówienie dokonałem w dniu 16.04.2016 płaciłem kartą za pośrednictwem serwisu transferuj.pl. oczywiście od razu płatność została potwierdzona w mailu pomyślnie. po kilku dniach nie otrzymywałem informacji o wysyłce więc skontaktowałem się ze sklepem za pośrednictwem czatu. tam dowiedziałem się ze mojego zamówienia nie było w systemie. dziś 21.04.2016 znów pytałem się o status zamówienia bo chciałem otrzymać paczkę jeszcze w tym tygodniu (co niestety się nie uda). dziś dowiedziałem się że jest problem z płatnością. przesłałem więc rano dokumenty z transferuj.pl z numerem płatności oraz potwierdzenie płatności z banku. popołudniu ponownie rozmawiałem z konsultantem czy sprawa się wyjaśniła. niestety nie. w między czasie skontaktowałem się z serwisem transferuj.pl oni odpisali bardzo szybko i twierdzą że płatność została poprawnie zaksięgowana. tak więc już nic nie rozumiem, dodam że w panelu sfd przy zamówieniu widnieje status: "zrealizowane" oraz "zapłacono".pewne jest dla mnie tylko to że paczki nie dostane na 100% w tym tygodniu a zależało mi na czasie. nie ukrywam że niesmak pozostaje po takiej sytuacji po tygodniu czekania. mam nadzieję że sprawa w końcu się wyjaśni w dniu jutrzejszym.

Bez rozstepow niema postepow,a kazdy rozstep to postep :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 127 Wiek 6 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1006
Witam serdecznie
Bardzo przepraszamy za tą nieprzyjemną sytuację związaną z przedłużonym czasem realizacji zamówienia.
Pana płatność została rozliczona.

Zamówienie zostanie dzisiaj do Pana wysłane jak najszybciej, dodatkowo w ramach rekompensaty za w/w sytuację, dorzuciliśmy pakiet gratisów od firmy SFD.

Jeszcze raz bardzo przepraszamy.

Pozdrawiam
Zespół SFD.

--
Pozdrawiam

Patryk Jepiszko | Specjalista ds. Badań i Rozwoju Produktów SFD S.A.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

nie moge zmienic danych w sklepie?

Następny temat

Brak odpowiedzi!!!@@@@!@@@!!@@ 756721

WHEY premium