SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Strzelający kręgosłup przy robieniu brzucha/skłonach

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10201

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Wiek 38 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2678
Witam

Nie wiedziałem w jakim dziale założyć ten temat. Myślałem że może w zdrowiu, ale założę tu. Jeśli źle to prosze o przeniesienie.

Otóż mam taki problem. Ćwiczę sobie już od lat, ale nigdy nie ćwiczę na brzuch bo boje się że coś się może popsuć.
Ogólnie jak robię brzuszki to przy każdym ruchu kręgosłup "chrupie". Dosyć głośno, słyszalne dla osoby stojącej obok. Głośność tego chrupania jest porównywalna z wyginaniem palców i strzelaniem palcami ale nie jest to takie strzelanie jak palcami, że raz i koniec na jakiś czas. Za każdym razem chrupie. Za każdym powtórzeniem. Nie jest to w żaden sposób odczuwalne ani bolesne i mam to od kąd pamiętam, ale ostatnio postanowiłem że może trochę nad brzuchem bardziej popracuję i nie wiem czy mogę.

Czy to normalnie i się tym nie przejmować?
Czy może do jakiegoś kręgarza ?
Gdzieś czytałem o podobnym problemie, to ktoś pisał że to może zależeć od jakości płynu stawowego czy jakoś tak. Ale to chyba przez całe życie bym nie miał złego płynu stawowego? A jeśli to możliwe to da się to jakoś naprawić?

Zmieniony przez - Curry_ w dniu 2012-02-04 21:13:24

haba daba

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Czesc,