SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sakakibara w BTT (fotki)

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1414

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10256
Sakakibara przyjechał do Rio de Janero 19 marca aby odwiedzić zawodników Brazilian Top Team. Sakakibara zobaczył trening BTT, w którym pojawili się najlepsi zawodnicy tego zespołu: Ricardo Arona, Rogério Minotouro, Junior Buscapé, Zé Mário Sperry, Milton Vieira, Jefferson Tank, Ana Maria i Edson Draggo ().

Fotki:

























źródło: tatame
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10256
















...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2261 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11093
dzięki za foty pzdr

p.k.u.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 369 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5911
Saki bez garnituru...myślałem że jest do niego przyspawany.....fajne foty dzięki

Kto mówi że tego się nie da zrobić ?!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 699 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19721
w Brazyli na półkuli południowej jest teraz koniec latapoczątek jesieni, więc garnitur to nie najlepszy pomysł , może Sakakibara przyjechał sie podszkolić w SW
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 369 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5911
szkoli się w BTT żeby doj... braciom Fertitas a tak na poważniej to wiadomo jak działa forum i podczas ładowania topicu załadował mi się tylko Sperry (dobrze mówie) na pierwszej fotce i przez sekundę naprawde myślałem że Saki przyjechał pocwiczyć.....pewnie podpatruje jak się sprawuje Arona bo nie wie jak u buków obstawić jego pojedynek z Afrykańskim Zabójcą Kurde Soko ma dopiero 22 lata.....ciekawe czy będą z niego ludzie....wkrótce się okaże Howgh

Kto mówi że tego się nie da zrobić ?!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ray Mercer vs Kimbo Slice - walka mma! ;-)

Następny temat

Sakakibara o walce Arony z Sokodjou

Masa